Så fik jeg det !
Hvorfor ikke bare nyde dit nye super fede ur som du har erhvervet dig gennem DK`s bedste og mest eksklusive forhandler. Jeg ved godt at 7-8000 kr. er mange penge men det tæller faktisk også lidt at man havde en god og eksklusiv oplevelse da man købte uret.

Husker stadig da jeg købte mit første dyre ur hos en forhandler, og hvor jeg fik super service. Samtidig kan det rent faktisk have en lille ekstra bonus, hvis du vil sælge dit ur igen, da der er flere der hellere vil have et brugt ur med papirer fra Klarlund end SM watches.

Tillykke med uret!
Svar
Tak for al responsen Icon_e_smile

- Jeg overvejede det hele igen og igen og kom frem til at jeg alligevel ville beholde uret.

Jeg satte alt +/- op ved handlen og kom frem til at et ur fra PK, med alle papirer osv. ikke var så tosset endda - slet ikke i fremtiden hvis det engang skal sælges.. Jeg har også allerede fået et forhold til netop mit ur og ville ikke ødelægge al glæden..

Var dog lidt lang i skuffen over prisforskellen, men på sigt tror jeg som sagt at det udligner sig (en smule).

Blev da også glad da jeg idag fik lidt ekstra tilbehør tilsendt fra sælger som var lidt ked over ikke at kunne give mig lidt rabat da jeg købte uret..

Jeg vil dog sige at jeg blev lovet 14 dages returret af sælger, men kommer som sagt ikke til at benytte mig af det alligevel. Det er et dejligt ur og det sidder på armen nu Icon_e_biggrin

.. skulle jeg dog en dag få råd og lyst til et nyt ur mere, vil jeg nok handle i f.eks. Flensborg som vist også er aut. forhandler.

Hilsen Rasmus
Svar
Du har besluttet helt ret - har man købt (og tilmed fået udfyldte garanti papirer og andet ligesom registrerings attest på bil) så har man købt. Igne som helst regler taler mod det.

Det er ingen som helst ide at blive lang i spyttet over man kan få det billigere det andet sted samme dag eller dagen efter. Jeg kender alt for mange som lider under den filosofi. Du kunne sikkert ha fået din bil, din kone eller din mælk med rabat hvis du havde kæmpet, men når du har købt, så har du bare tilbage, som du gør, at blive rigtig glad for købet og give f.... i hvad andre kan få det for - det ene eller andet sted - det er en dødsyg drift synes jeg, for man får aldrig skaffet noget hvis man skal have den frygt.

Tænk hvis du overførte det til computere. Du kunne ALDRIG købe - de er bedre og billigere i morgen, men du ville ikke ane hvordan Windows fungerede, for du havde endnu ikke købt din første computer.

Vær rigtigt glad for et ur, se dig omkring, beslut dig ud fra den information du mener du behøver - men når du HAR købt, SÅ GLEM PRISEN OMGÅENDE DEREFTER.

Bare et lille råd - du er ikke blevet snydt, og har fået et herligt ur

VH og TILLYKKE MED SAGEN
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Og.... det bør måske nævnes, at hovedgrunden til at uret er så meget billigere, er fordi SM wathces snyder med VAT (moms). Som jeg forstår det, så transportere de uret ind i EU (jeg gætter på, at der ikke betales VAT ved denne transport), og sender det derfra. Det er sikkert ret nemt at tage urene med over grænsen. Er det mig der har forstået dette helt forkert (eller hvis SMW faktisk betaler VAT ved transporten ind i EU), så undskyld.

asdf
Svar
Du er nok inde på noget, men princippet er at ved forsendelser inden for EU da betaler man den lokale moms, ex fra Tyskland til Danmark, Tysk moms og fra Italien til Danmark, Italiensk moms osv og det kan man spekulere lidt i da satserne er forskellige.

Hvordan det foregår hvis et selskab i Schweiz som burde sælge ex moms, og hvor man så skulle betale Dansk moms ved modtagelsen, vælger at køre over grænsen og sende fra Italien, hvor momsen er inkluderet er jo svært at vide uden indsigt, men man tror jo nok ikke SM betaler Italiensk moms når de sender fra Italien vel.

Alt andet lig, så vil selskabet ex købe uret i Schweiz (Rolex) og ved indkøbet få en moms pålagt i Schweiz fra Rolex.
De kan som momsregistreret i CH trække moms fra, men hvis de ikke har indgående moms, så vil det normalt ikke vare længe før moms væsenet reagerer på at de trækker moms fra på alle deres køb, men ikke har nogenlunde tilsvarende moms ind, at betale, på deres salg.

Det er nok muligt det lugter lidt af fisk, men alle administrative skatter lægger op til det, og jeg er ikke voldsomt forarget selvom man burde være det. Moms og skat og sort arbejde er noget skidt, men det forekommer,og Morgan man med rette spørge om dette har med ure at gøre, men det er jo en stående debat. Det kan ikke udelukkes at du har ret at besparelsen er momsen, men det er ikke til at vide om SM betaler moms i CH eller ikke.
Hvis han gør og bare sender fra Italien fordi momssatsen kan være lavere i Schweiz, så er det måske ikke så slemt, men det er vældigt muligt der ligger et trik i at være i CH og sende fra EU Icon_redface
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Anonymous Skrev:Og.... det bør måske nævnes, at hovedgrunden til at uret er så meget billigere, er fordi SM wathces snyder med VAT (moms). Som jeg forstår det, så transportere de uret ind i EU (jeg gætter på, at der ikke betales VAT ved denne transport), og sender det derfra. Det er sikkert ret nemt at tage urene med over grænsen. Er det mig der har forstået dette helt forkert (eller hvis SMW faktisk betaler VAT ved transporten ind i EU), så undskyld.

asdf

Mit ur blev sendt direkte fra Tyskland til Danmark. Markus havde det aldrig i hænderne.
Svar
hannover_dk Skrev:Du har besluttet helt ret - har man købt (og tilmed fået udfyldte garanti papirer og andet ligesom registrerings attest på bil) så har man købt. Igne som helst regler taler mod det.

Det er ingen som helst ide at blive lang i spyttet over man kan få det billigere det andet sted samme dag eller dagen efter. Jeg kender alt for mange som lider under den filosofi. Du kunne sikkert ha fået din bil, din kone eller din mælk med rabat hvis du havde kæmpet, men når du har købt, så har du bare tilbage, som du gør, at blive rigtig glad for købet og give f.... i hvad andre kan få det for - det ene eller andet sted - det er en dødsyg drift synes jeg, for man får aldrig skaffet noget hvis man skal have den frygt.

Tænk hvis du overførte det til computere. Du kunne ALDRIG købe - de er bedre og billigere i morgen, men du ville ikke ane hvordan Windows fungerede, for du havde endnu ikke købt din første computer.

Vær rigtigt glad for et ur, se dig omkring, beslut dig ud fra den information du mener du behøver - men når du HAR købt, SÅ GLEM PRISEN OMGÅENDE DEREFTER.

Bare et lille råd - du er ikke blevet snydt, og har fået et herligt ur

VH og TILLYKKE MED SAGEN

Hejsa

Jeg har købt min Sea-Dweller hos Markus (SM).
Her kunne jeg få det leveret indenfor én uge istedet for at komme på en venteliste hos Klarlund og vente op til 2 måneder.
Endvidere var der så mange penge at spare, at valget var ret nemt !!!

For mig er det en del af oplevelsen at undersøge og søge info om de forskellige muligheder før et køb. Syntes at jeg har fået en kanon service og fed fed købs-oplevelse ved at handle hos Markus.

At andre vil betale 25-30 % mere for det samme ur i Danmark, er fint med mig. Kan bare ikke forstå, hvorfor ?

Ingen tvivl om, at når og hvis jeg skal handle ur igen, så er Markus inde i billedet. Moms eller ej Icon_exclaim

Vh. MaS Icon_exclaim Icon_e_wink
Svar
Skywalker Skrev:Tak for al responsen Icon_e_smile

- Jeg overvejede det hele igen og igen og kom frem til at jeg alligevel ville beholde uret.

Jeg satte alt +/- op ved handlen og kom frem til at et ur fra PK, med alle papirer osv. ikke var så tosset endda - slet ikke i fremtiden hvis det engang skal sælges.. Jeg har også allerede fået et forhold til netop mit ur og ville ikke ødelægge al glæden..

Var dog lidt lang i skuffen over prisforskellen, men på sigt tror jeg som sagt at det udligner sig (en smule).

Blev da også glad da jeg idag fik lidt ekstra tilbehør tilsendt fra sælger som var lidt ked over ikke at kunne give mig lidt rabat da jeg købte uret..

Jeg vil dog sige at jeg blev lovet 14 dages returret af sælger, men kommer som sagt ikke til at benytte mig af det alligevel. Det er et dejligt ur og det sidder på armen nu Icon_e_biggrin

.. skulle jeg dog en dag få råd og lyst til et nyt ur mere, vil jeg nok handle i f.eks. Flensborg som vist også er aut. forhandler.

Hilsen Rasmus

Jeg bliver i tvivl når du skriver det der.....

Har du købt uret hos Klarlund eller hos en anden privat eller anden forhandler?
Svar
Hej,

det er købt hos Klarlund på Vesterbrogade.

Jeg må foriøvrigt tilføje, at jeg fik en topservice og behandling. Klarlund lever helt klart op til sit rygte.

Hilsen Rasmus
Svar
gratis hjemmeside
kalkschutz
aroma therapy
air conditioning and refrigeration
canal boat holidays
weihnachtsgeschenk
wake board
kruzifix
dispute resolution
sap migration
hotel st cloud
emetteur fm
generic ambien
vakantiewoningen spanje
molokai hawaii
recuperation fichier
facility manager
beer pump
chambres hotes provence
skiurlaub italien
report engine
genealogist
seychellen reisen
gold canyon candle company
free webmaster tools
zeitschriften abonnieren
zippo feuerzeuge
burlington ontario real estate
clarks sandal
einkaufen auf rechnung
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)