Så fik jeg det !
Hej alle,

- så fik jeg endelig købt mit første Rolex.. et nyt Sea-Dweller fra Klarlund Icon_e_biggrin

Ahh.. det er SÅ fedt endelig at gøre én af drengedrømmene til virkelighed, mangler kun Porschen og det store hus nu Icon_e_biggrin

Hilsen Rasmus
Svar
når du kun mangler Porchen og det store hus, så vil jeg gerne se et godt billede af din smukke kone, nu vi taler drengedrømme.........

Icon_razz

vh Baun
Svar
Skywalker Skrev:Hej alle,

- så fik jeg endelig købt mit første Rolex.. et nyt Sea-Dweller fra Klarlund :D

Ahh.. det er SÅ fedt endelig at gøre én af drengedrømmene til virkelighed, mangler kun Porschen og det store hus nu :D

Hilsen Rasmus

Tillykke!! Det er et fedt ur. :0)
Elmer
Svar
Jeg takker Icon_smil

- Jamen konen er da også skøn Icon_e_biggrin , men hun så godt nok lidt sjov ud da jeg fortalte prisen på uret Icon_rolleyes

Det undrede mig foriøvrigt lidt at de nye Submariner uden dato ikke er kronometercertificerede. Derfor måtte det blive en Sea-Dweller.

Hilsen Rasmus
Svar
Skywalker Skrev:- Jamen konen er da også skøn Icon_e_biggrin , men hun så godt nok lidt sjov ud da jeg fortalte prisen på uret Icon_rolleyes
Min kone er holdt op med det, og undrer sig nu kun, nå jeg viser hende et (billede af!) ure til over 100.000. € altså!

Citat:Det undrede mig foriøvrigt lidt at de nye Submariner uden dato ikke er kronometercertificerede.
Det er der ikke noget nyt i.

/Bjørn.
Svar
..hmm.. søgte lige lidt på foraet ang. priser på Sea-Dweller, kan det virkelig fås med moms til 3.490 euro ? - altså ca. 26.000 ? - jeg så nogle der havde handlet hos en markus (link ?) - er alt 100% ok med at handle på den måde ??

- så vil jeg da returnere mit til klarlund og så spare næsten 8k Icon_e_surprised
Svar
Skywalker Skrev:..hmm.. søgte lige lidt på foraet ang. priser på Sea-Dweller, kan det virkelig fås med moms til 3.490 euro ? - altså ca. 26.000 ? - jeg så nogle der havde handlet hos en markus (link ?) - er alt 100% ok med at handle på den måde ??

- så vil jeg da returnere mit til klarlund og så spare næsten 8k Icon_e_surprised

Jeg har købt mit hos Markus (<!-- w --><a class="postlink" href="http://www.smwatches.com">www.smwatches.com</a><!-- w -->) for et år siden til omkring 25.000 kr. Han er 100% i orden og det kan du også finde massere af andre her der siger, hvis du søger lidt.
Svar
Skywalker Skrev:- så vil jeg da returnere mit til klarlund og så spare næsten 8k Icon_e_surprised

Ærgerligt, at du ikke var opmærksom på Markus - han har fået fine anmeldelser hos flittige brugere her på siden.
Mit råd til dig: Returner SD til Klarlund. Og køb så dit ur hos f.eks. Markus - og spar de 8000 DKK!

Du kan jo også kikke her på salgssiderne. Her er der ofte en SD til salg for en rimelig penge.

I øvrigt: Til lykke med dit valg af SD! Jeg har selv et sådant i kikkerten, og når jeg får råd, så køber jeg - hos Markus!.

Venligst

Stefan Garvig
Svar
Hej Stefan,

det er også et SUPER fedt ur syntes jeg. Kan klart anbefales Icon_smil

Jeg har besluttet at returnere det imorgen, for ærlig talt er 7.700 kr. mange penge at spare i min bog!
Jeg havde oprindelig kig på et Air-King, men det ene tog det andet og SD'en var lige mig Icon_e_biggrin

- Hvis jeg køber et nyt igennem smwatches, hvordan lyder garantien så ?
- Hvis det skulle gå i stykker under garantiperioden, hvem skal så rep. det ?

Takker mange gange for de fine svar.

Hilsen Rasmus
Svar
Hej.

Hvordan kan man retunere et ur hvor som er stemplet Icon_question

Den går vist ikke.

Ciao ebsilon
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)