Svar: 1,960
Tråde: 102
Modtaget Likes: 451 i 224 svar
Givet Likes: 124
Skywalker Skrev:- Jamen konen er da også skøn
, men hun så godt nok lidt sjov ud da jeg fortalte prisen på uret 
Min kone er holdt op med det, og undrer sig nu kun, nå jeg viser hende et (billede af!) ure til over 100.000. € altså!
Citat:Det undrede mig foriøvrigt lidt at de nye Submariner uden dato ikke er kronometercertificerede.
Det er der ikke noget nyt i.
/Bjørn.
•
Svar: 13
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
..hmm.. søgte lige lidt på foraet ang. priser på Sea-Dweller, kan det virkelig fås med moms til 3.490 euro ? - altså ca. 26.000 ? - jeg så nogle der havde handlet hos en markus (link ?) - er alt 100% ok med at handle på den måde ??
- så vil jeg da returnere mit til klarlund og så spare næsten 8k
•
Svar: 461
Tråde: 62
Skywalker Skrev:- så vil jeg da returnere mit til klarlund og så spare næsten 8k 
Ærgerligt, at du ikke var opmærksom på Markus - han har fået fine anmeldelser hos flittige brugere her på siden.
Mit råd til dig: Returner SD til Klarlund. Og køb så dit ur hos f.eks. Markus - og spar de 8000 DKK!
Du kan jo også kikke her på salgssiderne. Her er der ofte en SD til salg for en rimelig penge.
I øvrigt: Til lykke med dit valg af SD! Jeg har selv et sådant i kikkerten, og når jeg får råd, så køber jeg - hos Markus!.
Venligst
Stefan Garvig
•
Svar: 13
Tråde: 3
Hej Stefan,
det er også et SUPER fedt ur syntes jeg. Kan klart anbefales
Jeg har besluttet at returnere det imorgen, for ærlig talt er 7.700 kr. mange penge at spare i min bog!
Jeg havde oprindelig kig på et Air-King, men det ene tog det andet og SD'en var lige mig
- Hvis jeg køber et nyt igennem smwatches, hvordan lyder garantien så ?
- Hvis det skulle gå i stykker under garantiperioden, hvem skal så rep. det ?
Takker mange gange for de fine svar.
Hilsen Rasmus
•
Svar: 173
Tråde: 44
Modtaget Likes: 96 i 25 svar
Givet Likes: 10
Hej.
Hvordan kan man retunere et ur hvor som er stemplet
Den går vist ikke.
Ciao ebsilon
•