Omega Speedmaster Pro. 3570.50.00
Tænker på at købe dette pragt ur! Ser at det er vandtæt til 50m - er det ikke det samme som "regntæt" = altså IKKE vandtæt...
Her er et godt link med fine billeder/tekst mv.: [url]"https://www.expeditionexchange.com/omega/">https://www.expeditionexchange.com/omega/[/url]
Svar
I alle fald ikke noget med at dykke. Jeg kan i øvrigt forestille mig at Armstrong og vennerne i rumkapslerne slet ikke har haft lyst til pludseligt at befinde sig med deres speedmaster nede under havets overflade Icon_e_wink
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:I alle fald ikke noget med at dykke. Jeg kan i øvrigt forestille mig at Armstrong og vennerne i rumkapslerne slet ikke har haft lyst til pludseligt at befinde sig med deres speedmaster nede under havets overflade Icon_e_wink
He - nej vel, men det ville da være rart at det kunne tåle en svømmetur - uden man skulle være ræd for konsekvenserne.. Icon_e_wink
Svar
Har lige fået at vide at de første modeller af "måneuret" var udstyret med et Kaliber 321 værk - som de nye ikke har (var mere robust over for rystelser)
Svar
Go4it Skrev:Har lige fået at vide at de første modeller af "måneuret" var udstyret med et Kaliber 321 værk - som de nye ikke har (var mere robust over for rystelser)

Og??
Svar
Anonymous Skrev:
Go4it Skrev:Har lige fået at vide at de første modeller af "måneuret" var udstyret med et Kaliber 321 værk - som de nye ikke har (var mere robust over for rystelser)

Og??
Men dog, var det så svært for en gæst at fatte at dette var en oplysning - som man kan forholde sig til med f.eks at sige at man tror det nye er lige så godt eller bedre, eller på anden vis kommentere - en simpel oplysing som Go4it synes han ville give. det har ikke det store med vandtæthed at gøre, men med Måneur - nasa test for netop solidt værk, rystelser osv.
Svar
Anonymous Skrev:
Anonymous Skrev:

Og??
Men dog, var det så svært for en gæst at fatte at dette var en oplysning - som man kan forholde sig til med f.eks at sige at man tror det nye er lige så godt eller bedre, eller på anden vis kommentere - en simpel oplysing som Go4it synes han ville give. det har ikke det store med vandtæthed at gøre, men med Måneur - nasa test for netop solidt værk, rystelser osv.
Det var faktisk bare en oplysning jeg ville dele med andre som måtte have interesse i dette ur. Der sker jo ændringer med tiden, og det er ikke altid til det bedre. Icon_e_wink
- og denne tråd omhandler "Omega Speedmaster Pro. 3570.50.00" som der skrevet står - dvs. alt om dette ur (inkl. om det er regntæt el. ej)
Svar
Anonymous Skrev:
Anonymous Skrev:

Og??

Skriver en Gæst....
Svar
Og??[/quote]
Men dog, var det så svært for en gæst at fatte at dette var en oplysning - som man kan forholde sig til med f.eks at sige at man tror det nye er lige så godt eller bedre, eller på anden vis kommentere - en simpel oplysing som Go4it synes han ville give. det har ikke det store med vandtæthed at gøre, men med Måneur - nasa test for netop solidt værk, rystelser osv.[/quote]

Skriver en Gæst....[/quote]

Dog dog det er surt at tage så mange gode urfolks tid med det fjolleri, så jeg fortryder jeg svarede - næsten.
Jeg var bare på en anden computer og ikke logget ind, så det var nu faktisk mig, men kære gæst:
Har du aldrig overvejet om du skulle opføre dig pænt hvis du som gæst optræder i andres hjem. Dette er jo bare igen et fremragende argument for at ikke have gæste-indlæg, men jeg forstår så glimrende at forumets fædre vil have det for at få gang i forumet, men jeg tror ikke gang er det samme som at ønske frække og dumme bemærkninger

Hold nu op - skaf dig et liv med noget mere spændende , eller prøv at koncentrere dig om at tænke positivt - og vær så velkommen med noget konstuktivt

vh John
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:Og??
Men dog, var det så svært for en gæst at fatte at dette var en oplysning - som man kan forholde sig til med f.eks at sige at man tror det nye er lige så godt eller bedre, eller på anden vis kommentere - en simpel oplysing som Go4it synes han ville give. det har ikke det store med vandtæthed at gøre, men med Måneur - nasa test for netop solidt værk, rystelser osv.[/quote]

Skriver en Gæst....[/quote]
Dog dog det er surt at tage så mange gode urfolks tid med det fjolleri, så jeg fortryder jeg svarede - næsten.
Jeg var bare på en anden computer og ikke logget ind, så det var nu faktisk mig, men kære gæst:
Har du aldrig overvejet om du skulle opføre dig pænt hvis du som gæst optræder i andres hjem. Dette er jo bare igen et fremragende argument for at ikke have gæste-indlæg, men jeg forstår så glimrende at forumets fædre vil have det for at få gang i forumet, men jeg tror ikke gang er det samme som at ønske frække og dumme bemærkninger

Hold nu op - skaf dig et liv med noget mere spændende , eller prøv at koncentrere dig om at tænke positivt - og vær så velkommen med noget konstuktivt

vh John[/quote]

Hvad er der galt i, at der blev skrevet "Og?" til det "Go4It" skrev? Sådan som jeg også læste det kunne det være at der manglede et spørgsmål til det han skrev.
Nej John, din tone her kunne måske også være bedre, og at skriver "skaf dig et liv med noget mere spændende" siger mere om dig!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)