Forhandler i London
#1
Der var en der engang nævnte en forhandler af brugte Rolex i London hvis motto var "man skal have et ur fra det år man er født" - eller noget i den retning. Kan ikke finde indlægget igen..er der nogen der kan være behjælpelig?

Mvh.
Mikkel
Svar
#2
Mikkel Skrev:Der var en der engang nævnte en forhandler af brugte Rolex i London hvis motto var "man skal have et ur fra det år man er født" - eller noget i den retning. Kan ikke finde indlægget igen..er der nogen der kan være behjælpelig?

Mvh.
Mikkel
Hej Mikkel.
Det kunne muligvis være mig.
Her er en liste med steder jeg besøger når jeg er i London.
Jeg er sikke på at der er flere der kan tilføje spændene forhandlere til listen.
Måske var det en idé at ha´ en database med forhandlere rundt omkring i verden. Jeg synes tit spørgsmålet, om man ikke kender en forhandler et bestemt sted, dukker op her.
London:
Austin Kay på Strand.
Gray's antique market ved Oxford street.
Burligton Archade.
New og Old Bond street. Flere forretninger. Har før handlet i Vintage Watch Company,Bond Street Antiques Centre, 124 New Bond Street. Stort udvalg.
Har også handlet hos Asprey, ligeledes i Bond Street. Fantastisk service.
Harrods
Med Venlig Hilsen
Lars M
Svar
#3
Det var mig, der nævnte det med fødselsåret. Og det er en butik netop i den nævnte Burlington Archades, som ligger parallelt med New/Old Bond street, tættest på Picadelly.

Jeg kan ikke præcist huske adressen, men den er på venstre hånd og ret langt oppe når man går i Burlington Archades fra Picadelly. Du kan ikke misse den.

Pas iøvrigt på de gøglere, som meget høfligt beder om penge til hjælp til noget med børn. De er EKSTREMT langfingrede....

/Bjørn.
Svar
#4
Forretningen i Burlington Archade hedder The Vintage Watch Company og har et imponerende udvalg af rolex. God fornøjelse.

Med venlig hilsen
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
Svar
#5
Det var en masse hurtige svar..tak for det..!!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)