Nye IWC
Til jer der kan lide IWC ure, kan jeg oplyse, at der idag er blevet
lagt billeder ud på deres hjemmside af nogle af de ure, de vil præsenterer i år. Man skal registrer sig, og ind i deres member area. Det ser meget spændende ud med deres nye Big Pilot.

Der vil løbende komme nye billeder af, de ændringer de har lavet på deres design, og det kulminerer naturligvis ved messen i ZH.
Med venlig hilsen
Klaus Bjerring
Svar
Kan godt lide designet på de nye modeller, hvor de ligner flyinstrumenter mere, men måske bliver designelementerne lige store nok til den nye BP?
Svar
Jeg ærgede mig mest over at det nye Mark XVI ikke er udstyret med deres in-house cal. 80110, som sidder i Ingenieuren. I stedet blev det cal. 30110 (ETA 2892/2), som også findes i Aquatimeren. ØV ØV....
Men prisen er nok en afgørende faktor i den sammenhæng.
Deres Big Pilot er ok.

Mads Gjødesen
Svar
Deres limited-edition Double Chronograph med ceramic kasse er da lige for vildt og så deres Big Pilot.. Icon_e_biggrin
Peace Love and Rolex . Kim.A.S.I
Svar
Efter flere års søgen, har jeg endelig fundet "et" ur, som jeg aldrig bliver
træt af, nemlig IWC. Deres design og deres In House, bliver ikke bedre.
Jeg synes den nye Pilot er lækker, og brænder også for deres Ingeniur.
Man kan desværre ikke eje dem alle. Pt. er det deres 5001-09 jeg nyder på armen.
Med venlig hilsen
Klaus Bjerring
Svar
Det kan godt være det er mig der er blind, men jeg kan ikke finde de nye IWC modeller, selvom jeg ER oprettet med personlig profil...

Når jeg går ind under "menber area" er der otte vinduer - men jeg kan ikke finde de nye modeller... Icon_cry

\Rasmus Knudsen
Svar
knudsen Skrev:Det kan godt være det er mig der er blind, men jeg kan ikke finde de nye IWC modeller, selvom jeg ER oprettet med personlig profil...

Når jeg går ind under "menber area" er der otte vinduer - men jeg kan ikke finde de nye modeller... Icon_cry

\Rasmus Knudsen

Ja, så klikker du først på "Collectors Forum". Herefter på "Articles" ude til højre. Så er det bare at klikke på det første link - "Cockpit on the wrist" og vupti, så er de der.
Svar
AAAHHH - mange tak! Icon_redface

\Rasmus Knudsen
Svar
Her er lidt bedre billeder, og baggrund.

Håber i synes ligeså godt om det som jeg gør.

[url]"https://www.iwc.ch/messepopup_2006/index-en.asp">https://www.iwc.ch/messepopup_2006/index-en.asp[/url]
Med venlig hilsen
Klaus Bjerring
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)