WatchTime
#1
Hej Svende Icon_e_biggrin

Er der nogen, der er bekendte med bladet "WatchTime" ?

Se evt. dette link http://www.watchtime.com
Med venlig hilsen

Christian
Svar
#2
Det købte jeg nogle gange medens jeg boede i USA. Jeg var glad for det - de havde både anmeldelser af nye ure, sammenligner af nogenlunde ens-prissatte ure, og havde andre relevanter tema-artikler. Ganske få artikler har kun lidt ur-relevans. Annoncemængden er god efter min mening, vel omkring en tredjedel af pladsen. Det var måske lidt for amerikansk og lidt for "alt om ure er super duper". Jeg købte også et enkelt nummer af "IW" (International Watch) og hr:Watches, men kunne bedst lide WatchTime.

Jeg har nu alligevel besluttet at abonnere på det tyske Uhren Magazin for at få et mere Europæisk/Euro billede.

/Bjørn.
Svar
#3
Christian Bentzen Skrev:Hej Svende Icon_e_biggrin

Er der nogen, der er bekendte med bladet "WatchTime" ?

Se evt. dette link http://www.watchtime.com

Jeg abonnerer på det og det er glimrende. Det var det der så bedst ud (på engelsk) da jeg undersøgte markedet. Men der er også to andre interessante blade: QP og Revolution (som man dog endnu ikke kan købe uden for Singapore, men det skulle snart ændre sig).

PS Hvis du læser tysk, så er der bedre blade fra de samme folk der laver watchtime.
Svar
#4
Jeg får 1 stk QP ind af døren hver 2. måned og er rigtig glad for det - kan varmt anbefales!
Svar
#5
Smag og behag er jo som bekendt ikke til at diskutere - men jeg har netop læst QP, og jeg syntes ikke så godt om det. Især synes jeg at der var for mange annoncer og for lidt journalistik - især manglede jeg de meget grundige tests som både WatchTime og UhrenMagazin har.

Jeg skal nok "anmelde" UhrenMagazin når jeg har fået et par numre.

/Bjørn.
Svar
#6
Hvis der er være nogen, der kunne være interesseret i at sælge nogen af de gamle blade, hører jeg meget gerne fra jer.

Skriv gerne til mig på mail.
Med venlig hilsen

Christian
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)