Hej!
Der er så sandelig langt mellem snapsene hvad angår brugte Patek Philippe i DK. Selv om urene er dyre, undrer det mig alligevel, at der ikke er flere brugte i omløb. Er der nogen, der har et bud på, hvorfor vi ikke ser flere brugte PP i DK. Ideer til hvor jeg hitter sådanne ure er også meget velkomne.
mvh
Nils
•
Svar: 665
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det kan være, at deres reklame slogan med at man kun´ passer på det for den næste generation´rent faktisk passer.
Jeg tror at dem der køber et PP beholder det! (og det kan man jo ikke fortænke dem i)
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Min erfaring er at folk sjældent vil give mere end 20-30 kkr. for et ur. Markedet herhjemme for high-end ure er meget lille og så godt som ikke eksisterende. Har folk mere end 30 kkr. køber de et Daytona. Samtidig har vi i DK ikke den samme ur-kultur som i mange andre lande, hvor salget af dyre ure er betydelig større pr. indbygger end i DK. DK er jo også et lille land og dermed begrænser kundekredsen sig jo også.
Der er masser af brugte PP´er på det internationale marked. Send mig en PM med din mailadresse og jeg kan henvise dig.
Mads Gjødesen
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Hej Nils.
Jeg kan skaffe dig et PP c. 215, calatrava, 18ct. original rem m. 18ct spænde, 60k

Lars
•
Svar: 1,738
Tråde: 32
Modtaget Likes: 95 i 67 svar
Givet Likes: 179
Har lige fået at vide det er fra 1990 og har sølvfarvet skive. Ingen papir, men etui.

Lars
•
Jeg er langt hen af vejen enig med Mads i det han siger de er simpelthen
for dyre til os afgiftsplagede Danskere og mangel på ur kultur er også
med til at de ikke ses så ofte,
by the way 60.000 for en Calatrava fra 1990 uden papirer er vist meget
optimistisk syntes du ikke???? jeg vil vove at for den sum kan man finde
en ny på det grå marked med alt hvad dertil hører.......
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Efter ca. 8 sekunders søgning fandt jeg et Calatrava (cal. PP 215) i fin stand fra 1998 med alt tilbehør til under 40 kkr. Så 60 kkr. er nok lige i overkanten.....
Mads Gjødesen
•
Svar: 254
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
... ja det er sådan ca. +50% i overkanten.
Men hvorfor også spekulere på det. Patek er jo noget man arver, ik' Eller er der noget jeg har misforstået
•