Råd til en nybegynder
#11
Hos Jørgen er altså chronograph-udgaven til over 20k fra nyt.

Har set uret, det er pænt og velholdt.

İmage

Mikael
Svar
#12
Det er lige netop det ur jeg har kigget på. Er 12.000 en ok pris eller er det lige i overkanten?
Svar
#13
urmagernes brugte ure er jo altid serviceret og med en vis form for garanti, og hos jørgen bliver du ikke snydt, hvis det skal efterjusteres inden for en rimmelig tid efter købet.

har faktisk på et tidspunkt overvejet at købe den, den er rigtig lækker, og den hvide skive er faktisk pæn.

tag ind og kig på den....

Mikael
Svar
#14
Mikael Lange Skrev:urmagernes brugte ure er jo altid serviceret og med en vis form for garanti, og hos jørgen bliver du ikke snydt, hvis det skal efterjusteres inden for en rimmelig tid efter købet.

har faktisk på et tidspunkt overvejet at købe den, den er rigtig lækker, og den hvide skive er faktisk pæn.

tag ind og kig på den....

Mikael

Jeg har haft et ur som det du kan købe hos KROGNOS. Det sidder godt. Omega kan det der med lænker. Uret er pålideligt og funktionelt og ret lækkert.
Det eneste jeg blev træt af var den hvide skive. Det var mit første med hvid skive (og sidste) men kunne efter en periode ikke leve med det hvide look.

Udgaven med blå skive er efter min mening den flotteste og hvis den så ovenikøbet er i titanium - lækkert!

Men i sidste ende er det smag og behag. Jeg vil mene prisen på de 12000 er ok. Som Michael skriver så får du jo også en urmager med i prisen der giver en god garanti.
Meget ur til få penge....

Icon_e_biggrin
Morten
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)