26-07-2005, 10:38 PM
at kassen er utrolig smuk og innovativ. utroligt at så mange har kunnet blive enige.
Mikael
Mikael
|
Urdesign
|
|
26-07-2005, 10:38 PM
at kassen er utrolig smuk og innovativ. utroligt at så mange har kunnet blive enige.
Mikael
26-07-2005, 11:24 PM
Mikael Lange Skrev:at kassen er utrolig smuk og innovativ. utroligt at så mange har kunnet blive enige. Uret får en vandtæthed på 600 m så også her er det lidt specielt. Mht processen, så foregik det således at der blev søgt en vis konsensus snarere end decideret flertalsafgørelser, men jeg skal da love for at der er blevet diskuteret frem og tilbage en del gange;-) Da der er EOT´s tredie "Collaboration" og de to forrige fik navnene C1 og C2 blev dette logisk nok til C3 eller Sea3, da temaet jo var dykning. Mvh Jacob H
26-07-2005, 11:34 PM
det design får man helt lyst til at bestille et selv om det ikke er sat i produktion. (bare så længe det ikke er hanne nørrisgaard/nybolig der står for salget)
Kan man ligge billet ind på et, og i så fald hvad er depositumet? Mikael
27-07-2005, 01:29 AM
Mikael Lange Skrev:det design får man helt lyst til at bestille et selv om det ikke er sat i produktion. (bare så længe det ikke er hanne nørrisgaard/nybolig der står for salget) Det er bestem ikke Nørrisgaard eller lign. Det er såmænd RGM der har "lagt pengene ud". Dvs der er intet depositum, men en berettiget forventning om at alle nørderne der har været med simpelthen må eje "deres" kreation. Den eneste hage ved det er at det præcise tidspunkt er ukendt. Dvs man bliver nødt til at holde øje med siden, hvilket absolut er en fornøjelse i sig selv, hvis man da ellers er til dykkerure, fordi det er stort set det eneste der tales om der, med mindre man smutter over i søster forummet (Watch Discussion Forum), hvor alle de andre ure debatteres. Hilsen Jacob H
27-07-2005, 02:00 AM
Det var bestemt sjovt at se det færdige, og jeg kan da også være intereseret.
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
27-07-2005, 03:14 AM
hannover_dk Skrev:Det var bestemt sjovt at se det færdige, og jeg kan da også være intereseret. Jeg checker dagligt så selvfølgeligt kan jeg da give et praj! Hilsen Jacob
27-07-2005, 11:50 PM
Citat:Med hensyn til Nikolajs kommentarer vil jeg sige, at jeg inkluderede et link som illustration af en designproces, ikke for at promovere egne design og slet ikke for at få hans tåbelige kommentarer. Han spørger endvidere, om jeg selv tror på disse designs. Ovenstående skulle gerne have besvaret hans spørgsmål, men ligeså væsentligt er det, at andre tror på dem. Nok til at starte en produktion! Kære Jacob H Tåbelige kommentarer siger du?. Her en endnu en så; Du er sku da en koldbøtte !!! MVH Nikolaj
28-07-2005, 12:21 AM
Anonymous Skrev:Jeg tror ikke vi gavner urforumet ved at skrive aggresivt som Gæsten Nikkolaj skriver du er skuda en koldbøtte"Citat:Med hensyn til Nikolajs kommentarer vil jeg sige, at jeg inkluderede et link som illustration af en designproces, ikke for at promovere egne design og slet ikke for at få hans tåbelige kommentarer. Han spørger endvidere, om jeg selv tror på disse designs. Ovenstående skulle gerne have besvaret hans spørgsmål, men ligeså væsentligt er det, at andre tror på dem. Nok til at starte en produktion! Det er ikke spor sikkert at risikoen for at gæster er mere aggresive i forumet, men jeg tror der er lidt om det. Lad nu være med at slås sådan, jeg syntes heller ikke alle designs var vidunderlige, men hvorfor være grov bland hobby folk. Det var en proces som vistes. Jeg synes helt enkelt det er tarveligt og at skader forumet med dine angreb Nikkolaj. Spar mig bare for et tarveligt svar, med mindre det gir dit en personlig tilfredsstillesel Jeg er ikke sikker på at et open forum er ideelt, men forstår og accepterer helt baggrunden, som må være at have så mange med som muligt i et dansk forum. Men SUK ærligt talt vh John Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
28-07-2005, 12:37 AM
er moderatorerne på ferie? nicolai skal bare ud, hvis han ikke har andre argumenter end bare at hakke på seriøse indlæg bare fordi hans smag er en anden! endnu et argument for ikke at tillade gæster. sorry jacob.
28-07-2005, 12:56 AM
klaus Skrev:er moderatorerne på ferie? nicolai skal bare ud, hvis han ikke har andre argumenter end bare at hakke på seriøse indlæg bare fordi hans smag er en anden! endnu et argument for ikke at tillade gæster. sorry jacob.Ja man må håbe moderatorene tager ansvaret alvorligt, men også acceptere deres ferie. Lad os støtte om om høvisk tale og accept af forskeligheder her, Nikkolajs optræden er i mine øjne bortdømt. Alternativet er et lukket forum, som jeg sagtens kan leve med, men som jeg også tror kan have sine negative sider.Vi tager for mange seisøse ur-folk hvis vi tillader den slags pjat. vh JH Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure! |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|