Køb af ur
#21
TC Skrev:sidst jeg købte et ur uden at set det IRL blev jeg ret skuffet....

Et ur SKAL prøves på håndledet FØR køb. Billeder er en ting, real life er noget helt andet. Gå du ind til en forhandler og spørg om du ikke må prøve en Seamaster. Jeg er sikker på at han vil være glad for at vise dig uret.
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#22
Pelz Skrev:
TC Skrev:sidst jeg købte et ur uden at set det IRL blev jeg ret skuffet....

Et ur SKAL prøves på håndledet FØR køb. Billeder er en ting, real life er noget helt andet. Gå du ind til en forhandler og spørg om du ikke må prøve en Seamaster. Jeg er sikker på at han vil være glad for at vise dig uret.

Det kan jeg kun give dig ret i Icon_e_smile
Er nok bare ikke den typiske kunde til er ur i den prisklasse, så har tænkt over hvordan man vil blive modtaget Icon_e_wink
Svar
#23
Most Danish used watch dealers are honest people and they will want you to come again.If you want a certain watch just ask Claus CT.watches he is a friendly guy who will help you to find the watch you are looking for.If you have any doubts just ask on this site.Your questions will never appear to be silly for people on this site.We are all here to help one another.I hope you find a nice watch and it is the Omega Seamaster Quartz Icon_e_biggrin1 Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
#24
TC Skrev:... har tænkt over hvordan man vil blive modtaget Icon_e_wink

Jamen, du er en kunde i butikken som viser interesse for varene. De ved også godt, at man som kunde til et dyrere ur måske har behov for at komme ind og se og røre og prøve flere gange før den endelige beslutning om et køb tages. Og der kommer mange kunder som ikke når til købsfasen og det ved de også godt. Forhandlerne vil gerne sælge dig et ur og derfor, hvis han er en god kundeminded købmand vil han med glæde vise dig uret og lade dig prøve det.
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#25
Jeg kan godt forstå dine betænkligheder ved at gå ind til en AD, hvis du på forhånd ved du ikke vil ligge penge hos dem.
Også noget jeg selv prøver at undgå. De par gange jeg har gjort det, har jeg tydeligt meldt ud at jeg ikke var der for at købe.

Det sted der har udvist mest forståelse for det, er Klarlund på Strøget.
Jeg kom derind for at "ose" engang og fortalte straks den venlige fyr, at jeg ikke ville købe noget....bare kigge.
Det endte med næsten tre timer i butikken, hvor der blev prøvet alt mellen himmel og jord. (lige fra "billige" ure til 500k VC ure)
Og det bedste var den entuiasme fyren udviste.......man kunne tydeligt mærke at han var VILD med ure Icon_clap

Nu ved jeg jo ikke hvor i landet du bor, men måske der var en venlig sjæl her fra forummet eller fra Urforum, der vil lade dig prøve deres Seamaster.
Jeg har ikke selv et Seamaster på nuværende tidspunkt, ellers havde vi sagtens kunne finde ud af noget Icon_e_biggrin1
Svar
#26
Jeg har også kun gode erfaringer med Klarlund. Jeg har prøvet rigtigt meget derinde og købte mit første Rolex i butikken på Strøget.
__________________________
De bedste hilsner
Lars Slettegaard

Omega Seamaster Diver 300 M

Casio G-shock
Seiko 5 
Svar
#27
Ved at handle hos f.eks. CT-Watches er risikoen for at løbe ind i en fake jo også elimineret, men prisen er så også lidt højere Icon_e_smile
Men findes der overhovedet kopier af det, eller er det noget man skal være lidt opmærksom på?
Jeg bor i Vejle, så nærmeste AD vil umiddelbart være i Århus men Ranch Svendsen har vidst en del Omega´er i deres butik, sådan som jeg lige husker det Icon_e_wink
Har bare hørt historier om folk der har besøgt diverse butikker, og har modtaget en knap så hensigtmæssig behandling fra personalet Icon_rolleyes
Svar
#28
Der findes MASSER af kopier af Seamaster ure derude Icon_evil
Men som du selv siger, så kan de ekstra penge det koster at handle hos en "goodguy" være givet godt ud.

CT-Watches
Dreamwatch
Timetowatch
My-Watch

....er alle fine steder at handle.

Og husk to rigtige gode råd.
Køb sælger (Søg referencer - tjek køber)
Lyder det for godt til at være sandt, så ER det nok for godt til at være sandt Icon_e_wink
Svar
#29
KimT Skrev:Der findes MASSER af kopier af Seamaster ure derude Icon_evil
Men som du selv siger, så kan de ekstra penge det koster at handle hos en "goodguy" være givet godt ud.

CT-Watches
Dreamwatch
Timetowatch
My-Watch

....er alle fine steder at handle.

Og husk to rigtige gode råd.
Køb sælger (Søg referencer - tjek køber)
Lyder det for godt til at være sandt, så ER det nok for godt til at være sandt Icon_e_wink

Troede mere det var den automatiske version de kopierede, men der kan man bare se Icon_evil
Skal man ind forbi en AD´er for at sikre sig selv, hvis man handler privat eller er der andre måder at sikre sig på?
Hvis man kan kopiere uret, kan man jo nemt kopiere boks og papirer Icon_rolleyes
Svar
#30
TC Skrev:Ved at handle hos f.eks. CT-Watches er risikoen for at løbe ind i en fake jo også elimineret, men prisen er så også lidt højere Icon_e_smile
Men findes der overhovedet kopier af det, eller er det noget man skal være lidt opmærksom på?
Jeg bor i Vejle, så nærmeste AD vil umiddelbart være i Århus men Ranch Svendsen har vidst en del Omega´er i deres butik, sådan som jeg lige husker det Icon_e_wink
Har bare hørt historier om folk der har besøgt diverse butikker, og har modtaget en knap så hensigtmæssig behandling fra personalet Icon_rolleyes
You need a used watch so all the dealers Kim named for you will i think sell for much lower prices than most shops.Always try to deal with someone who has been recomended to you.The people on this site know all about dealers and prices so before you buy ask us. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)