15-05-2012, 07:00 PM
Det er vist lidt uklart hvad tråden omhandler. Jeg har vist misforstået noget. Der spørges til både samler ure og klassikere. Det er ikke nødvendigvis det samme.
Mvh
Klaus
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
|
Watches that could become future classics
|
|
15-05-2012, 07:00 PM
Det er vist lidt uklart hvad tråden omhandler. Jeg har vist misforstået noget. Der spørges til både samler ure og klassikere. Det er ikke nødvendigvis det samme.
Mvh Klaus Mvh Klaus
15-05-2012, 07:01 PM
willy Skrev:There is no real debate on this one Kim because it is allready recognized as one of the most important watches ever madeIkke enig....... Fordi det er et fantastisk ur (og ja, jeg har læst en masse om det IMHO er der forskel på et fantastisk ur, som gør stort indtryk i den horologiske verden og en "klassiker" Ligegyldigt hvor eftertraget og fantastisk et ur det er behøver det ikke at være en klassiker (igen IMHO Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
Så du mener altså kun der findes 6 klassikere indenfor urverdnen?
KlausM Skrev:Det er vist lidt uklart hvad tråden omhandler. Jeg har vist misforstået noget. Der spørges til både samler ure og klassikere. Det er ikke nødvendigvis det samme.Min pointe (bare bedre formuleret) Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
15-05-2012, 07:03 PM
Kristofferj Skrev:Så du mener altså kun der findes 6 klassikere indenfor urverdnen?IWC ING, burde måske også være der. Det vil jeg godt medgive. Men igen...så er der forskel på klare klassikere og samlerure IMHO. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
15-05-2012, 07:03 PM
KimT Skrev:Det er for mig klassikere blandt mange. Jeg forstår ikke hvordan et stærkt limiteret ur som Lange DG der koster en Porsche kan blive en klassiker men det er her hvor filmen knækker for mig.Kristofferj Skrev:Det er da på sin vis allerede en klassiker.Men det kan man selvfølgelig argumentere for Mvh Klaus Mvh Klaus
15-05-2012, 07:08 PM
Den eneste den liste viser er en række konservative ure, der ikke har ændret udseende igennem MANGE år.
I min verden findes der mange ure der er klassikere( ikke at sammenligne med klassiske ure).
15-05-2012, 07:10 PM
KimT Skrev:They are like the Ingenieur old classics Kim.I was talking about relative newer watches that could become classics. WillyKristofferj Skrev:Det er da på sin vis allerede en klassiker.Men det kan man selvfølgelig argumentere for - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
15-05-2012, 07:11 PM
Kristofferj Skrev:Den eneste den liste viser er en række konservative ure, der ikke har ændret udseende igennem MANGE år.Som i min verden også er et af kriterierne for at være en klassiker. Et design, der fungere så godt, at det holder i MANGE år. Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
15-05-2012, 07:14 PM
KlausM Skrev:Det er vist lidt uklart hvad tråden omhandler. Jeg har vist misforstået noget. Der spørges til både samler ure og klassikere. Det er ikke nødvendigvis det samme.Modern watches made in say the last 15 years that could become classic. Willy - Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|