Svar: 11
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Claus.
Thor ( brugteure.dk ) har et nyt liggende til små 45 kilo, og jeg kan helt klart anbefale en handel med Thor.
VH
Lasse
•
Eller køb et helt nyt hos Silvermagic / <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.smwatches.com">www.smwatches.com</a><!-- w --> til 41.500,-
•
Jeg havde kalkuleret med omkring 35K, men når et nyt kan fås for godt 40K, så vælger jeg denne løsning.
Vh. Claus
•
Hej.
Et spørgsmål yderligere til Yachtmasteren - jeg har hørt, at platinlynetten skulle være ret "sart", idet den er let modtagelig overfor "snavs/fedt", og der opstår nemt ridser i denne. Disse kan ikke poleres væk, da man derved ødelægger lynetten - og den skal på Rolexfabrikken mhp. udbedring, hvilket koster en formue.
Nogen der kan be- eller afkræfte dette?
På forhånd tak.
Vh. Claus
•
Svar: 316
Tråde: 14
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Claus. Skrev:Hej.
Et spørgsmål yderligere til Yachtmasteren - jeg har hørt, at platinlynetten skulle være ret "sart", idet den er let modtagelig overfor "snavs/fedt", og der opstår nemt ridser i denne. Disse kan ikke poleres væk, da man derved ødelægger lynetten - og den skal på Rolexfabrikken mhp. udbedring, hvilket koster en formue.
Nogen der kan be- eller afkræfte dette?
På forhånd tak.
Vh. Claus
At den måske er lidt sart ja ... om det ikke kan lade sig gøre at fjerne evt. ridser uden at ødelægge noget, det tvivler jeg på. Men hvis du vil have en afklaring der holder, så kontakt Klarlund på Vesterbrogade og tal med Ole Bistrup eller lederen af værkstedet, som hedder Lars.
•