De store spørgsmål
#31
Jeg kan godt undre mig over, at der er et marked for det helt uoverskueligt store antal af urmodeller, der er på markedet. Her tænker jeg ure i den mere moderate ende af prisskalaen, 0-5000,- kr.
Der er urmærker og smykkemærker og modemærker (ikke modermærker) og bilmærker og ingen mærker og kopimærker og..
Hvilket antal mon de forskellige modeller bliver produceret i?
Aldrig har det været så let at holde øje med klokken - selv uden ur - og aldrig har der været et så stort udbud.
Er det en udviklings sidste fase inden lukketid?
Og er der en køber til ALLE ure. På samme måde, som når jeg kigger på sko og tænker:"Kan nogen virkelig falde for dig, din lille grimme sko?".
Eller er der ure, som aldrig kan komme over disken?
Jeg undrer mig nu IKKE over at der er et marked for "erotiske ure". De illustrerer en del af livet, som jeg er overbevist om er kommet for at blive!
Svar
#32
Sex er et modefænomen, jeg giver det et halvt år.
Svar
#33
Lige som elektronregnemaskiner, af nogle kaldet datamater eller komputere.
Svar
#34
Vi kender det alle. Man sidder og surfer brugte ure, og pludselig dukker der sådan et billed op:

(fundet på dba)
İmage

Hvordan kan man tage en sælger seriøs der lægger SÅ dårlige billeder op. Jeg tænker straks at det er for at skjule at standen er super dårlig.
Her er det også helt ekstremt, man kan jo ikke engang se hvad det er for et ur! Icon_e_confused Icon_e_confused

Jeg undres
Svar
#35
Kristofferj Skrev:Hvordan kan man tage en sælger seriøs der lægger SÅ dårlige billeder op.
Det kan man heller ikke. Vil man sælge, SKAL billederne bare være i orden. Men det er ikke alle der har nemt ved at tage billeder.....
Svar
#36
Jeg er enig, men som Claus skriver, så kan det være svært at tage nogle ordentlige billeder.
Det du viser som eks. burde de fleste dog kunne gøre bedre.
Svar
#37
Highend ure i kuldfiber, de kommer meget nemt til at ligne noget der er løgn:

İmage
Svar
#38
Enig nu er Hublot også noget jeg mener skulle være løgn Icon_e_wink Icon_e_biggrin1
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
#39
Findes der carbon-ure der ikke ser cheasy ud?
Svar
#40
NO I think that material does not look good .It can make any watch look like a cornflakes free gift watch. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)