Bliver fortsat imponeret....
#1
....igen & igen over disse automatiske ure fra Seiko til UNDER 1000 DKK!!
Her kan man for alvor tale om meget ur for pengene.

İmage

İmage
Svar
#2
samme her , og så er det "in house" helt ned til olie og O ringe Icon_e_biggrin
Svar
#3
Seiko har lavet mekaniske ure i mange år. Måske er de inde i en "mekanisk renæssance" og prioriterer disse ure.
Mvh. Jens Christian.
Svar
#4
Jens Christian. Skrev:Seiko har lavet mekaniske ure i mange år. Måske er de inde i en "mekanisk renæssance" og prioriterer disse ure.
Mvh. Jens Christian.

Men det er stadig helt vildt så meget ur man får - "In house" und alles Icon_e_biggrin
Desværre kan de ikke købes i Danmark, men Bo Mølbak har vist stadig et par stykker til salg.

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage

İmage
Svar
#5
de koster 3k hos Gullacksen. hvem snakker om fede avancer?

Mikael
Svar
#6
Mikael Lange Skrev:de koster 3k hos Gullacksen. hvem snakker om fede avancer?

Mikael

Av, var ikke klar over de kunne købes herhjemme..... til 3K Icon_exclaim Icon_exclaim

Så der er vist kun én vej frem - og det er ned til Mølbak Icon_e_biggrin
Svar
#7
Sikkert bare mig der ikke ikke kan finde det, men på Gullacksens hjemmeside er der ikke noget mekanisk Seiko, men derfor kan de selvfølgelig godt have dem.
Svar
#8
en "selvimporteret" skx009j, som min, ryger op i ca. 145o kr. med moms und alles. så priserne her er helt ok (der er en til 1500 kr. )

OG det er et fedt ur.....

men ellers findes også nogle titaniumsmodeller, som er ret lækre til omkring 2k, har set en, virkelig flot finish (og så til den pris, unbeliveable)

Mikael
Svar
#9
har været forbi Gullacksen flere gange og set dem i vinduet, så den er god nok pris kr. 2995....

Mikael[/quote]
Svar
#10
[url]"http://www.timefactors.com/seiko.htm">http://www.timefactors.com/seiko.htm[/url]

Og priserne fejler da ikke noget - hvad har jeg overset?

Det ur jeg købte fra ham har jeg ikke noget at invende mom.

/Martin
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)