Hvilket ur køber du næste gang?
Ja, emnet siger det hele Icon_e_wink

Jeg regner med at købe et IWC AquaTimer Automatic 2000

Kom glad urtosser og lad os høre hvilket ur du har i tankerne..
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Christian Bentzen Skrev:Ja, emnet siger det hele Icon_e_wink

Uha .... Icon_e_confusedRolex eller Omega det med garanti .... Hvis jeg kan finde et til listepris bliver det en Grøn Submariner (16610 LV) ... En anden mulighed kunne være en ældre Explorer ref. 16550 og/eller 1016 ....vi får se, hvad 2005 bringer og ikke mindst, hvad pengepungen kommer til at indeholde af "overskud" Icon_e_wink
Svar
Et IWC Portuguese er nok det ur jeg køber næste gang, har faktisk altid været et drømmeur for mig. (selvfølgelig med sort kroko rem)

Magen til no-nonsens ur skal man da lede længe efter. Prisen er efterhånden på den rigtige side af de 30 kilo.

Køber det nu nok hos Häffner..

Peter
Svar
Et IWC AquaTimer Automatic 2000 er også et ur med super stil et
IWC Portuguese super stil den Grønne Submariner (16610 LV) fedt ur
man skulle have en meget stor pose med penge for der alt for mange super ure til min penge pung.
Jeg har selv meget længe kigget efter et Panerai med PVD overflade Pam 04, Pam 26 eller 28 men så så jeg en man i schweiss med det flotteste ur jeg haved set i mit liv.( til næste gang jeg ser et ur IRL ) Det var et Pam 161. Så det har jeg lige bestilt. Og jeg glæder mig som et lille barn.

Mvh.
Kim.A.S.Ingvardson
Svar
Christian Bentzen Skrev:Ja, emnet siger det hele Icon_e_wink

hej jeg vil helt klart købe et roger dubuis ....
så har man da noget som de andre ikke har

hilsen svend Icon_cool
Svar
Jeg skal have et nyt Daytona med sort skive til listepris eller alternativt et vintage 6263 med hvid skive.

/Henrik
Svar
Pam82 Icon_e_surprised Icon_cool
Svar
Patek 5035 eller en 18k Sub.

M Icon_cool
Svar
IWC med cal. 89. Verdens bedste mekaniske værk fra de gode gamle in-house tider. Udviklet i 1946 og aldrig overgået siden......

mikael
Svar
Tjaa mit næste ur blev købt i dag. "valget" (det var ikke noget valg, for jeg kan faktisk ikke leve uden at have uret på armen i ny og næ) faldt på en b42 med sort skive og lænke!

Mvh THomas Bech]
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)