Vintage GMT i fødselsdagsgave :o)
Det må lige nævnes..... Icon_e_biggrin manden har netop rundet de 40 Icon_e_surprised og hvad fik han af sin elskede hustru.... FANDE.. om jeg ikke på dagen modtog et NOS Rolex GMT Master fra det herrens år 1964 (17XXXXX) med personlig gravering på bagkasse & hele sviner... Icon_redface Box/papers included, ofcourse

Talk to the hand..... Icon_twisted
Svar
lyngelarsen Skrev:Det må lige nævnes..... Icon_e_biggrin manden har netop rundet de 40 Icon_e_surprised og hvad fik han af sin elskede hustru.... FANDE.. om jeg ikke på dagen modtog et NOS Rolex GMT Master fra det herrens år 1964 (17XXXXX) med personlig gravering på bagkasse & hele sviner... Icon_redface Box/papers included, ofcourse

Talk to the hand..... Icon_twisted

Vi glæder os til billeder Icon_e_biggrin Det ligesom et must efter sådant indlæg ... Tillykke i øvrigt !
Svar
En hver man skulle have ret til et ur fra det det år han er blevet
født. Icon_cool Og du fik et super Rolex GMT ..
Et stort tillykke med både de 40, Rolex og en sød Hustru. Men det er
rigtigt som Mikael siger får at gøre os lidt mere misundelige skulle
du nok også have et billede med .

Mvh
Kim.A.S.Ingvardson
Svar
Kim.A.S.I Skrev:En hver man skulle have ret til et ur fra det det år han er blevet
født. Icon_cool Og du fik et super Rolex GMT ..
Et stort tillykke med både de 40, Rolex og en sød Hustru. Men det er
rigtigt som Mikael siger får at gøre os lidt mere misundelige skulle
du nok også have et billede med .

Mvh
Kim.A.S.Ingvardson

Af madammen eller uret ? Icon_razz
Svar
Ja det er lige det.. Icon_e_biggrin Måske af madammen med uret på..
Men hvis hun har det på bliver den gode lyngelarsen nok ikke
så glad..

Mvh
Kim.A.S.Ingvardson
Svar
Uh - vi vil gerne se billeder af NOS GMT'eren... jeg synes din hustru har et utroligt sundt og naturligt forhold til ure Icon_e_biggrin - måske jeg skal vise denne tråd til min hustru - ikke jeg tror det hjælper, men alligevel...
Tillykke med gaven og de 40 år.

/Jan
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)