Mads Laier??
Det er da en god ting, at der er så mange her på dette forum
der også har lidt sort humor med et snert af sarkasme .. Icon_e_biggrin

Mvh.
Kim.A.S.Ingvardson
Svar
John Artero Skrev:Hej alle gamle og nye brugere.

Tak for interessen og skulderklap ( ? - som sagt, der er nogle indlæg som åbenbart er slettet - nåede dog aldrig selv at læse dem Icon_question ).

Jeg kommer ikke at stå bag disken hos Mads Laier, når butikken åbner igen - så vidt jeg ved - her i primo november, renoveret og med et nyt koncept.

De tre år, jeg har brugt der, har været sjove og spændende og jeg er glæd af de mange gode kammerat- og vendskaber, der opstod i løbet af den tid - oftest urene i focus.
Hvis det så var en handel eller et ursnak var ikke afgørende.

Jeg synes selv at man skal en gang i mellem revurdere sit liv, hvad man vil og..... gallopere videre Icon_e_wink ! Og det har jeg tænkt at gøre.
Men en livsvarig interesse for ure, det forsvinder ingen steder hen.
Derved meget muligt at jeg dukker op i femtiden i et andet ur-relateret sammenhæng.
Men mere om det, når sagen bliver aktuelt.

Mads Laier sørger - selvfølgeligt - for alle eventuelle garantisager og fortsætter med salg af brugte ure.

Jeg vil i fremtiden - alt beroende på tid og muligheder - deltage forumet, forhåbentligt lidt mere aktivt end i de sidste par måneder.

Tak for alle kunder, venner og kammerater.

Med venlig hilsen - John Artero
dejligt at se du kommer tilbage. Du var - og vil være en fordel for forummet, som jeg i øvrigt synes er ved at være oppe på et rimeligt antal indlæg igen. Welcome back Sir
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)