Fake Rolex - vægt
En af mine kammerater har tidligere på året købt et "rolex" hos en sælger som bor her i Århus nærmere bestemt Højbjerg.
Som vi kunne se da vi kom derud var han samler og havde mange spændende mærker liggende.
Så vidt så godt.
Vi skulle se på en Yacht Master med hvid skive i guld/guld.
Jeg har haft et par Rolex´er efterhånden og kunne med det samme se at her var der noget galt , alene prisen som på på et par og 25.000 kr. de bliver jo normalt handlet til 80.000 kr. og op efter.
Prisen blev begrundet med at det var blevet modificeret med et eta værk da det oprindelige værk ikke virkede længere.
Urkassen var blevet udvidet for at eta værket kunne monteres, der var konstrueret en ny skive da denne heller ikke passede længere.
Lænken var en "after market" lænke uden serie nr.
Da jeg sad med uret i hånden og drejede på kransen følte jeg den sad løst.
Hvoreftet jeg uden problemer fik en negl op under og kransen sprang af ??????????
Det gør et Rolex ikke!!!!!!
Og hvad fandt jeg under kransen..... en plastik pakning ???????
Det bruger Rolex ikke....
Jaa.. nu viste det sig at man havde lavet nogle modifikationer for at det nye urværk kunne monteres.
Alle alarm klokker ringede.
Men uanset det var min kammerat blevet varm og kunne ikke overtales til at droppe handlen , selv om jeg på det kraftigst bad ham og at droppe handlen.
Men på kvitteringen fik vi skrevet at urkasse og lænke var ægte guld.
Efter at have siddet og surfet på nettet stødte jeg på <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.eurofakes.com">www.eurofakes.com</a><!-- w --> som laver brandgode kopier.
På sitet læser jeg netop om eta værket og plastik pakningen.
Kort tid efter hans køb smed jeg uret på vægten og vægten viste ca. 155 gram.
Derefter tog vi mit Rolex sub guld /stål og smed på vægten ca. 147 gram.
Og helt ærligt er det ikke ret meget guld i sådan en fætter.
Men derimod en Yacht Master i ren guld må være tung.

Her kommer så mit spg. hvor meget vejer en YM i guld , jeg finder intet på nettet.
I nødstilfælde kan jeg bruge vægten på en Sub.
Dataene vil vi nok videre bringe til politiet.

Nu vil jeg ikke nævne nogle navne men hvis der er andre der kender til en sælger /samler i Århus / Højbjerg af udenlandsk herkomst (egypter eller Iraner ) kunne vi godt tænke os at høre mere herom.
Svar
hvad var det nu han hed ham svindeleren af anden etnisk herkomst fra Jylland, der snød Johnathan Tee for betalingen for en Rolex med en fake moneytransfer-kvittering? (ham hvis kone lige havde født, faderen lige var død osv..)

Mikael
Svar
Det er ham vi taler om, mener at hun var gravid da vi var derude.
Taler noget gebrokent.
Svar
Jamendog.... Det er jo vores gode "ven" Ali Reza aka. Ali Hosseindoust aka. Darwin Hosseindoust aka. Fake rolex pusher / internet svindler.

Manden er kriminel, usympatisk, og har mig bekendt snydt 2 personer for beløb i 15-20k klassen.

Jeg mener jeg har hans adresse og (utallige) mobilnumre derhjemme.

Meld ham til politiet.

mvh Morgan Icon_rolleyes

ps. han har kontaktet flere sælgere på DBA for ca. 6-8 mdr siden med den der fake Yachtmaster. Jeg mener prisen dengang var 25k. *suk*
Svar
Hold da fast....
Yacht Master´en så jeg godt der ude, men han ville ikek sælge den ... uha godt for mig ....
Svar
Ja det er jo så mig der har købt et fake Rolex af vores allesammens ven
fra højbjerg. Det er jo selvfølgelig surt at have brugt penge på en kopi, men det har jeg jo vist kun mig selv at takke for.Jeg kunne godt tænke mig at komme i kontakt men Morgan Jones da han åbenbart kender lidt til snyderen.
Jeg kan kontaktes på mail <!-- e --><a href="mailto:jt@ducaldenmark.com">jt@ducaldenmark.com</a><!-- e -->
Svar
Tro at en personage af denne karakter sælger en 85K's vare til 25K? Folk med bare en anelse forstand på ure etc ville ikke engang besvære sig med at tale med sådan en gøgler...

Rules:

Når handelen virker for god til at være sand, så er den det. Buy the seller!
Når man skal handle denne slags verificerer man det hos en der har kundskab - læs: en urmager
Svar
Skete der nogensinde noget i den her sag ??

Icon_e_smile

Lasse
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)