Svar: 170
Tråde: 71
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Nu har dette forum kørt i et stykke tid, og nu kunne vi godt tænke os at vide hvad I brugere synes om teknikken i dette forumsoftware.
Du kan kun afgive en stemme hvis du er logget ind i systemet.
På forhånd tak.
Med venlig hilsen
Vintageure.dk
•
Svar: 588
Tråde: 108
Jeg mener, at det nye forum virker godt - Sammenlignet med det gamle forum, er der sket store forbedringer. Det er f.eks. blevet meget nemmere at læse indlæg, se hvornår de er skrevet o.s.v.
Dog er der 2 ting jeg finder irriterende.
1. At jeg skal benytte 2 forskellige knapper for at bladre ned og op på siden.
2. At det ikke er muligt, at blive logget automatisk ind, men at jeg selv skal gøre det hver gang jeg klikker mig ind på brugerforumet.
Med venlig hilsen
Christian
•
Svar: 277
Tråde: 46
På min gamle computer virkede forummet upåklageligt. På min nye computer er der opstået en række halvirriterende fejl....
1. Jeg bliver ikke logget automatisk ind, selvom jeg har forsøgt at markere boksen utallige gange.
2. Jeg bliver omstillet til oysterquartz.com så jeg ikke har menubjælken fra vintageure øverst som før....
3. Det bliver ikke altid registreret om jeg har læst indlæggene. Derfor er indlæg ofte markeret med gul selvom de ikke indeholder nogle nye indlæg...
Jeg ved ikke hvorfor disse fejl opstår nu, men jeg er sluppet for dem tidligere...'
Ellers herligt med det nye forum
•
Peter,
De fejl du nævner lyder som noget rod i dine InternetExplorer / NetScape / Whatever indstillinger. Jeg ved ihvertald at Cookies skal slåes til. Jeg ville sætte vintageure.dk/oysterquartz.com som trusted i min browser. Så skulle det virke.
Morgan
•