Internet BEDRAGERI
Jeg vil hermed fraråde alle at handle med følgende firma www.bestwatchonline.com

Jeg har betalt for et ur jeg ikke har fået leveret Icon_evil Icon_cry

Firmaet har adresse i Tyskland(falsk)

Adressen er:

Mainzer Landstrasse 211, 60599 Frankfurt am Main, Germany.
Postnummeret passer ikke til adressen

Bakforbindelse:

Nassauische Sparkasse
Karl-Bosch-Str. 10
D-65203 Wiesbaden, Germany.

Jeg kan oplyse at de bruger følgende navne:

Andreas Antal og Ricardo Nose

De har brugt følgende falske referencer:

Lyle Curtis - <!-- e --><a href="mailto:lylecurtis@merseymail.com">lylecurtis@merseymail.com</a><!-- e -->
Rodney Atkins - <!-- e --><a href="mailto:Rodney_A@medu.us">Rodney_A@medu.us</a><!-- e -->
Fred Hammond - <!-- e --><a href="mailto:Fred_Hammond@fadmail.co.uk">Fred_Hammond@fadmail.co.uk</a><!-- e -->
George Shearing - <!-- e --><a href="mailto:George_Shearing@fadmail.com">George_Shearing@fadmail.com</a><!-- e -->
Gabriel Graham - <!-- e --><a href="mailto:theimap@imap.cc">theimap@imap.cc</a><!-- e -->
Tony Bolan - <!-- e --><a href="mailto:info_eml@eml.cc">info_eml@eml.cc</a><!-- e -->
Amadeo Christian - <!-- e --><a href="mailto:amadeo@christian.net">amadeo@christian.net</a><!-- e -->

Jeg vender tilbage med meget mere information omkring sagen
[/b]
Svar
Jeg kan oplyse at sagen naturligvis er blevet overgivet til det lokale politi i Frankfurt, Main og at jeg sat en advokat sat på sagen.
Svar
...at blive snydt, og selv ikke referencer er altid til at stole på (som det jo desværre er tilfældet her). Derfor er det en god idé inden man handler, at slå adressen op på WHOIS: [url]"http://www.networksolutions.com/en_US/whois/index.jhtml">http://www.networksolutions.com/en_US/whois/index.jhtml[/url]

En søgning på bestwatchonline.com viser blandt andet et domænet først er oprettet 4. maj 2004 kl. 09:28:32, og at registranten gerne vil være anonym... det behøver ikke altid betyde noget, men får alligevel mine alarmklokker til at ringe.

Held og lykke med sagen, jeg håber mit indlæg kan hjælpe andre mod at havne i samme situation.

Mvh
Christian
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)