Her er hvad de svarede mig, angående ur til DK.
Lugter det lidt??
Dear Flemming,
We are shipping worldwide.The prices from our website include shipping and VAt-the items are wrapped as gifts ,so there is no extra charge.
To: Stephan Kessler
Sent: Thu, 3 Jun 2004 19:19:41 +0200
Subject: Enquiry from Swiss Times
>
Claus K Skrev:...de er godt_nok_billige...måske for(!) billige?
Jeg har prøvet at søge på erfaringer på google, men fandt kun et enkelt forum hvor spørgsmålet havde været vendt...uden konklusion.
Egentlig er jeg mest til at købe hos en autoriseret forhandler i DK, men der er godt nok mange penge at spare her...antageligt.
[url]"http://www.swiss-times.com">http://www.swiss-times.com[/url]
Håber I kan åbenbare lidt.
Mvh
Claus
•
Det stinker !
Jeg tror urene er brand varme.
•
Svar: 469
Tråde: 48
Modtaget Likes: 52 i 15 svar
Givet Likes: 133
Nogle får filet serienr osv af når de sælges, prøv at sprøge om de er i original stand med serienr osv.
•
Jeg har siddet og brændt for at bestille et ur her, men har besluttet mig for at jeg ikke tør. Dette bl.a. fordi de på deres hjemmeside skriver, at de har været "in business for over 10 years". Så virker det lidt underligt, at deres domæne-navn er oprettet den 26-04-2004!!
Jeg har sendt dem en forespørgsel for at høre om de benytter "escrow service", dvs. en form for remburs, hvor man indbetaler pengene til trediemand, og de bliver først udbetalt til sælger, når varen er modtaget. Bruger de dette vender jeg tilbage her. Junkman.
•
Junkman Skrev:Jeg har siddet og brændt for at bestille et ur her, men har besluttet mig for at jeg ikke tør. Dette bl.a. fordi de på deres hjemmeside skriver, at de har været "in business for over 10 years". Så virker det lidt underligt, at deres domæne-navn er oprettet den 26-04-2004!!
Jeg har sendt dem en forespørgsel for at høre om de benytter "escrow service", dvs. en form for remburs, hvor man indbetaler pengene til trediemand, og de bliver først udbetalt til sælger, når varen er modtaget. Bruger de dette vender jeg tilbage her. Junkman.
Jeg gætter på svaret er negativt
•
Att: Junkman
Super...det ville være så rart at få afklaret om de er til at handle med eller ej.
Det mest foruroligende synes jeg er at hvis de har været kendt i over 10 år, så burde de vel også angive deres "gamle" firma navn, for i og med at man ikke kan finde reference på "swiss-times" på nettet, og domain-navnet er nyt, må man antage at navnet også er nyt. Hvis jeg havde været i branchen i 10 år successfuldt, men havde skiftet navn for nyligt, ville jeg da oplyse mit gamle navn, så mine gamle, tilfredse kunder, kunne genkende min virksomhed.
...men igen, der er ingen som taler dårligt om dem ude på nettet, og folk plejer da nok at kunne åbne munden hvis nogen har taget r*ven på dem?!?
Hygge
Claus
•
Nej, Nej og atter Nej
Lad nu vær med at gå i fælden.
10 år i branchen min bare røv........ så skifter man da ikke navn
Enhver der har en smule med forretning at gøre, ved at et godt renome betyder meget, specielt i urbranchen.
Husk nu på at domænet lige er oprettet., det fortælle da mig at de absolut er et fup firma.
•
•
Claus K Skrev:Att: Junkman
Super...det ville være så rart at få afklaret om de er til at handle med eller ej.
Det mest foruroligende synes jeg er at hvis de har været kendt i over 10 år, så burde de vel også angive deres "gamle" firma navn, for i og med at man ikke kan finde reference på "swiss-times" på nettet, og domain-navnet er nyt, må man antage at navnet også er nyt. Hvis jeg havde været i branchen i 10 år successfuldt, men havde skiftet navn for nyligt, ville jeg da oplyse mit gamle navn, så mine gamle, tilfredse kunder, kunne genkende min virksomhed.
...men igen, der er ingen som taler dårligt om dem ude på nettet, og folk plejer da nok at kunne åbne munden hvis nogen har taget r*ven på dem?!?
Hygge
Claus
Nu er det jo set før i verdenshistorien at folk ikke ligefrem skilter med de har kvajet sig og købt ure af en ÅBENLYS SVINDLER. Jeg er helt sikker på der en mere end blot et par stykker i DK der har forsøgt sig. Lidt pinligt er det jo
Priserne hænger for mig at se slet ikke sammen.
Hvis vi bruger det før omtalte Breitling ur som eksempel: Lad os antage at en Dansk aut. forhandler lægger 140% oveni indkøbsprisen (overdrivelse fremmer som bekendt forståelsen) så må uret koste forhandleren ca. 10K. Hvordan F..... kan folk så tro at SWISS-TIME kan sælge det for 6.500 og stadig tjene på det !!!!!!!! VÅGN OP - DET KAN IKKE LADE SIG GØRE.
Den med at urene er fra et "restlager" og er "udgået" holder ikke en meter. De ure jeg har set på hjemmesiden findes med garanti også til næste år. Breitlingen er en 2003 model og laves også til næste år.
•
Fik aldrig svar på min mail, hvor jeg spurgte om de ville bruge Escrow.
Dagens stunt på deres hjemmeside, er billedet af et Panerai "Contemporary Luminor Submersible Titanium". Billedet er downloaded fra <!-- w --><a class="postlink" href="http://WWW.finestwatches.com">WWW.finestwatches.com</a><!-- w -->, hvis logo ses derpå.
•
|