Svar: 38
Tråde: 19
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej.. jeg lidt ny i det her med at skulle skrive indlæg men nu har jeg brug for jeres meninger/hjælp. Jeg står og skal investere nogle skejser i et lækkert ur og har sat mig rimelig godt ind i tingene men kan alligevel ikke blive helt enig med mig selv. Mine valg lyder på et sub fra rolex eller et bretling crosswind special?? jeg tager selvfølgelig ud fra kriterier som udseende og holdbarhedsværdi/kontantværdi.. skriv jeres meninger om hvilket valg i ville vælge mellem disse to fede ure. På forhånd tak
•
Jeg vil helt klart vælge en sub fra Rolex. Ikke at det andet ur ikke er et fedt ur.
Men efter at have haft en sub i næsten 15 år er jeg ikke i tvivl om at det er uret alle burde vælge.
Det er bare min mening!!!
Go uge til alle!!
Har forøvrigt en sea-dweller i vente!!
Kjeldsen
•
[Hej Ulrich
Hvis jeg tager dit kriterie med gensalgsvaerdi er det INGEN tvivl om at du skal vaelge ROlex pga. den fordelagtige gensalgspris ift. hvad du tilsvarende kan faa for et brugt crosswind.
Naar det kommer til udseendet synes jeg derimod at det er en helt anden sag, og JA smag er individuel. Et Crosswind er udover at vaere et meget sjaeldent syn i DK ogsaa utrolig smuk og aestetisk at skue, med en utrolig detaljerigdom! En sub, tja en sub er et tool watch med den raa og tidsloese attitude, med det maaske mest anerkendte in house vaerk?!?!?
En lille diskussion vedr. dine to potentielle valg, men bottom line er at du skal vaelge det som DU bedst kan se dig selv med, og ikke lade f.eks gensalgsvaerdi eller andre sekundaere faktorer have en afgoerende indflydelse paa dit valg!
Mvh THomas Bech
•
Svar: 38
Tråde: 19
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Brian..
Kan du så svare mig på om, når det nu er at man er oppe i den prisklasse, om man man evt. skulle anskaffe sig en Yachtmaster i plain steel eller en sub G/S?? Begge er rigtig fede men jeg kunne nemlig også godt tænke mig at have et der ikke er så mange der har.. og jeg har faktisk ikke set så mange have et Yachtmaster i DK..
For jeg går ud fra at det er den samme kaliber der sidder i begge modeller??
PS:til dit "sure opstød" vil jeg lige sige at det langt ude men hvad er det lige der gør at det er så satans eftertragtet når listeprisen jo trods alt slet ikke ligger deroppe hvor de bliver efterspurgt/ solgt til???
•