Ole Mathiesen og A Lange
Hej Alle,

Har Ole M mistet A Lange fra sortimentet? Jeg synes ikke, det ser ud til at de forhandler dem mere. Ved I hvem der i givet fald har overtaget DK agenturet?

Mvh

Mads-Jacob

PS. Det ser ud til at alle indlæg via Tapatalk koster penge nu - det gør næppe noget godt for aktiviteten herinde.
Svar
Derudover, så er alle billedfiler f****d op lige nu - måske Tapatalk ikke har fulgt med og opdateret appen til at kunme håndtere IOS [emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
(03-10-2024, 03:47 PM)pbr Skrev: Derudover, så er alle billedfiler f****d op lige nu - måske Tapatalk ikke har fulgt med og opdateret appen til at kunme håndtere IOS [emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]][emoji[emoji[emoji6]][emoji[emoji6][emoji6]]]

Jeg har ikke problemer med Tapatalk, bruger min iPad med nyeste opdatering iPadOS 18.0 til upload af billeder.
Mvh. PHO
[-]
  • pbr
Svar
Det er korrekt at de ikke forhandler ALS mere. ALS vil vist gerne selv sælge deres ure, så der kommer næppe en ny OD i DK
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)