En meget lille GtG med AP, JLC, Hamilton, Lange, Swatch mm.
Vi var to, der trængte til at se noget andet end vores egne stuer. Vi fik en tredie med.

İmage

Og med god afstand og håndsprit fik vi snakket om ure, urmagere, hvidvask, juleplaner og alt det andet vigtige.

Så vi fik kigget på gamle Hamilton ure, en syg AP, lidt Rolex, et Jaeger-LeCoultre Polaris af den sjældnere slags. Se selv nedenfor.

İmage

İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Det sjove ved Polarisen er, at den er det første ‘genoptryk’ af originalen fra ca 2010. JLC sendte den ud med den forkerte farve lumen på skiven. Efter lidt ballade tilbød de alle købere at skifte skiven. De kloge fik den ikke skiftet. Dette ur har ikke fået skiftet skiven og er dermed en sjældenhed.

Som I kan se var der god bredde i sortimentet fra Hodinkee Swatch over smukke vintageure til en Lange og den vilde AP.

Sådan får man en fed oplevelse, med masser af afstand og håndsprit.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

Svar
Jeg har misset dette opslag. Meget interessant med den Polaris. En re-issue fra 2010. Den ser meget godt ud, selv med forkert skive

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen
Svar
(28-12-2020, 05:55 PM)Larsb Skrev: Jeg har misset dette opslag. Meget interessant med den Polaris. En re-issue fra 2010. Den ser meget godt ud, selv med forkert skive

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk

Yep. En superflot version, der blev lanceret med to skiver (1965 og 1968) i stål og med kun den ene skive (1965) i platin.

Jeg var med til premieren i JLC’s butik i Paris på Place Vendôme og det var i april 2008 når jeg nu kigger efter. Ret sjovt.

Lederen af butikken byder velkommen

İmage

Der kigges på 1965-modellen
İmage

Min originale (tv) ved siden af den nye

İmage

Fik desværre ikke bedre billeder af 1965-modellen.

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • Larsb
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)