3 nye ure kom forbi i august
#21
(29-08-2018, 09:55 PM)onkeldunkel Skrev: Ja, det er lidt anderledes en Vacheron Constantin - jeg ville gerne have en ekstra stift - en stift koster 500 DKK, men bliver kun solgt i sæt, så 1.000 DKK for to stifter  Icon_e_surprised. Men superflotte Sinn - jeg kan rigtig godt lide det på lænke  Icon_Up
(26-08-2018, 05:01 PM)KimT Skrev: Sinn har rigtig god kundeservice. Da jeg skrev til dem om jeg kunne købe nogle ekstra stifter til mit U1 gik der få dage før de ankom. Uden beregning....

Og fedt ur - jeg elsker U1

Når jeg hører disse historier med at en lille skrue eller stift skal koste 500 kr. så kunne de jo bare sige det som det er....vi gider ikke rigtig support og synes det er træls at skulle sende to stifter...men så kan du lære det  Icon_blink

Realistisk hvis vi taler stålstifter, så koster de mindre end forsendelse eller det burde de gøre og det er en svinestreg, ligegyldigt hvilken kvalitets hylde uret er plukket fra...

Ps. og nej...jeg har intet imod at der sidder en medarbejder og polerer med en lille træpind i en uge og der er en fantastisk finish på produktet, men stifter...naaaj vel
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#22
Jeg er helt enig - det virker fuldstændig åndssvagt og en lille smule krukket :-). Man kan ikke engang se 1mm af dem, da de sidder skjult inde bag to skruer. Skruerne smider jeg helt sikker væk på et tidspunt - de er SÅ små og jeg tør slet ikke tænke på hvad de koster. Der er jo trods alt gevind i :-). Jeg vil også meget gerne betale for lækker finish, men som du også skriver er det jo bare stifter!
[-]
  • Larsb
Svar
#23
(29-08-2018, 08:24 PM)Miwes Skrev:
(29-08-2018, 08:20 PM)ultoman Skrev: Hvis du render ind i problemer Sinn omkring at få et led sendt, så må du sige til. Jeg bor i relativ tæt på Frankfurt hvor jeg ved Sinn har deres egen butik. Der går jeg gerne ind og bestiller/henter et led til dig og sende det nord på.
Tillykke med de nye ure, sidder gerne stakåndet med sidestik når jeg forsøger at følge med i alle dine urkøb  Icon_blink . Kan især godt lide Sinn'en, da det ur har sit helt eget unikke DNA. Icon_party

Det var et usædvanligt pænt tilbud fra dig og vil gerne vende tilbage hvis jeg ikke hører nærmere fra dem  Icon_Up

Så kom der mail og jeg fik bestilt og betalt de 300 kr et led koster...forsendelsen er den dyreste del og et led koster 15 euro.

Glæder mig til at prøve uret på lænke.
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
[-]
  • ultoman
Svar
#24
jeg vil lige afslutte tråden med at fortælle at et led til lænken på mit Sinn ankom og finder uret rigtig flot på lænken.

Lænken passer nu perfekt og vil nok blive det foretrukne til uret.

Jeg er faktisk imponeret over at man som privat person kan handle på deres hjemmeside og bestille tilbehør/reservedele til sit Sinn ur Icon_Up

Der lå i posen ud over et led også et par ekstra skruer.

jeg smider lige et par billeder senere af uret.

Ps. uret skulle være justeret, men taber 15 sek. i døgnet og nu må vi se når jeg lige får gået lidt mere med uret....jeg ved ikke om det kan ændre sig ?

Ved nogen af jer herinde om det kan være rigtigt ?? - at Sinn har en inaktiv gasart i deres urkasser som skulle beskytte smøringen af uret...altså at olien holder længere ??
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
#25
Det har de på deres U2/U212 modeller det er en del af deres tiltag for at olien/værket skal have de optimale vilkår at drifte i,
derfor har de også lavet en indikator kl. 6 som fortæller hvornår det er service tid.

Her forklare de selv.
https://www.sinn.de/en/Ar-Dehumidifying_Technology.htm

Total fedt og typisk Sinn. Icon_Up
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • MichaelA, Miwes
Svar
#26
Mit konfirmations ur som er et Roamer fra 1975 holder sig indenfor 30 sek. pr. uge. Det har aldrig været renset. Så det med ædle gasarter osv. i uret skal man nok tage med et "gran salt". Men vil sige at så dyre ure som f.eks. Sinn der burde de kontrollere dem over en periode på ca. 2 uger for at teste at de holder sig inden for hvad de lover. Hvad lover Sinn et ur må drifte når det kommer fra fabrikken?
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)