Vild samling af dykkerure
Se nu lige her. En fyr fra watchprosite viser lige lidt af sin samling af historiske dykkerure.

Alle urene er de originale forfædre til de mange genudgivelser vi har set de seneste år.

Fantastisk.

https://www.watchprosite.com/horological...0071401/0/

Enjoy,

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

[-]
  • BadHamster, Larsb
Svar
Det er det man kalder en “fornuftig” vintage dykker samling Icon_party Jeg kunne da godt tænke mig et par stykker af dem på listen... Især en Ploprof eller Seamaster 300 Icon_smil Tak fordi du delte
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • cfnissen
Svar
Fed samling  Icon_party
Han mangler dog noget Seiko  Icon_blink

Polaris til mig tak  Icon_not Icon_drunken Icon_hjerte
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
Fed samling... er specielt vild hans Blancpains

Sendt fra min SM-G935F med Tapatalk
[-]
  • cfnissen
Svar
Mmmmm.... de Blancpains... Super fed samling
[-]
  • cfnissen
Svar
Med fare for at blive ekskluderet, så siger de mig INTET :-). Det eneste jeg ville overveje at gå med er Polaris'en - resten ville jeg sælge og købe noget nyere ;-)
[-]
  • cfnissen, Larsb
Svar
(20-08-2018, 08:26 AM)onkeldunkel Skrev: Med fare for at blive ekskluderet, så siger de mig INTET :-). Det eneste jeg ville overveje at gå med er Polaris'en - resten ville jeg sælge og købe noget nyere ;-)

No worries. Der er plads til alle meninger her. 

Nogle af urene er også ganske slidte. Polarisen ville også være mit valg - og måske en af Blancpain modllerne, fordi det jo er rendyrket historie. 

Claus

[-]
  • Larsb, onkeldunkel
Svar
Både Longines og Polaris er lækre ure, der er blevet opdateret på det seneste. Seamaster er da også et lækkert ur, men ellers har dykkerture men "rundsavsklinge" det med at ligne hinanden. 'Have you seen one Stradivarius, you have seen them all.'

Sendt fra min SLA-L22 med Tapatalk
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • cfnissen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)