4K Review: Patek Philippe Nautlius 5712/1A-001 Unboxing 2018
Hej Keld
du skal ikke være ked at dit / jeres manglende navn på certifikatet fordi.... når du får uret skal du registrere dig som ejeren hos Patek Philippe og så modtager du div. invitationer, modtager fire (eller var det nu seks ?) ganger om året et magasin som hedder.... surprize - surprize "Patek Philippe": Jeg fik en yderst stilduld nøglering som merchandise-gave, det var vist for jul. Nogle af de invitationer man modtager som registreret Patek ejer er ganske interessante, f. eks. begrænsede besøg på fabrikken (den store tur får vi aldrig), invitation til festen ved åbning af ny flag ship store etc etc.

Vh. John

(07-03-2018, 10:54 AM)keldw Skrev:
(07-03-2018, 09:22 AM)Larsb Skrev:
(07-03-2018, 09:03 AM)keldw Skrev: 100% enig. Heldigvis har jeg noget andet på vej, der pt vejer højere end 5712’eren :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Spændende. Noget, du kan løftesløret lidt for?

Sagtens :-) Det er vel det man kan kalde lillebroderen til 5712, nemlig en 5711. Den skulle gerne lande i år (en skam det ikke nåede at blive før prisstigningen).

For mig er det det mest æstetiske tid/dato ur nogensinde produceret.

Planen er, at det så skal byttes til en ubrugt 5711 fra 2017 som er stemplet samme uge som min søn blev født. Godt nok vil hverken mit eller hans navn stå på certifikatet, men mit navn står heller ikke på certifikatet til mit fødeårs Submariner solgt i 1977 ved Klarlund.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
For mig betyder det ingenting. Ejer faktisk ikke et ur med mit eget navn på certifikatet :-)

Men måske jeg skulle få registreret min Aquanaut hos Patek.
Keld
Svar
Jeg ved godt det er en PP tråd, men det samme gør AP. Jeg har registreret 2 ure hos dem og har også modtaget en invitation til et besøg på fabrikken, samt div. materiale løbende.

Det kan klart anbefales at lave disse registreringer :-)
Svar
(07-03-2018, 10:54 AM)keldw Skrev: Sagtens :-) Det er vel det man kan kalde lillebroderen til 5712, nemlig en 5711. Den skulle gerne lande i år (en skam det ikke nåede at blive før prisstigningen).

For mig er det det mest æstetiske tid/dato ur nogensinde produceret.

Planen er, at det så skal byttes til en ubrugt 5711 fra 2017 som er stemplet samme uge som min søn blev født. Godt nok vil hverken mit eller hans navn stå på certifikatet, men mit navn står heller ikke på certifikatet til mit fødeårs Submariner solgt i 1977 ved Klarlund.

Det er en smuk tanke. Så er der far og søn ur Icon_party
Med venlig hilsen

Lars

https://www.instagram.com/sralhb/
[-]
  • keldw
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)