Svar: 10
Tråde: 3
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej Alle.
Jeg skal til at købe mit første Rolex ur, og har fundet et ur fra Chrome24.
Sælgeren er fra Italien og hedder Stroppiana SRL.
Jeg ville egentlig bare høre, om andre havde nogle erfaringer fra denne sælger?
•
Svar: 23
Tråde: 7
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Givet Likes: 6
Jeg har efterhånden læst flere dårlige tråde om italienske sælgere.. men udgangspunktet vil være, at du skal kigge efter at de tilbyder Trusted Checkout og de har gennemført en del handler.. derudover, hvis du køber brugt, skal du tage deres "perfect condition" med et gran salt :)
Derudover, vil jeg faktisk anbefale dig, ar købe dit første Rolex ved en autoriseret forhandler, for at få hele oplevelsen der er ved at købe Rolex :)
•
Hej :) stak for svar. Jeg kan se at forhandler har en butik i Italien samt tilbyder trusted checkout, og har gennemført 150 betalinger. Jeg kan godt se hvad du mener, men de fleste urhandlere sælger ikke brugte rolex ure, i hvert fald ikke nogen jeg er faldet over? Jeg kender Chrono.dk men der er ikke lige det jeg søger. Det er dette ur jeg gerne vil købe, og er helt forelsket i :) https://www.chrono24.com/rolex/datejust-...948146.htm
•
Svar: 79
Tråde: 6
Modtaget Likes: 14 i 10 svar
Givet Likes: 9
Hej jeg købte sidste år en Rolex sub hos Stroppiana SRL handlet med Augusto:. alt var som lovet med box og papir. nyserviceret, uret kører perfekt, med +/- et sekundt.
ingen problemer.
•
Svar: 475
Tråde: 15
Modtaget Likes: 25 i 23 svar
Givet Likes: 4
(21-12-2016, 10:27 PM)zzup Skrev: Jeg har efterhånden læst flere dårlige tråde om italienske sælgere.. men udgangspunktet vil være, at du skal kigge efter at de tilbyder Trusted Checkout og de har gennemført en del handler.. derudover, hvis du køber brugt, skal du tage deres "perfect condition" med et gran salt :)
Derudover, vil jeg faktisk anbefale dig, ar købe dit første Rolex ved en autoriseret forhandler, for at få hele oplevelsen der er ved at købe Rolex :)
Der er jeg uenig. Der er så mange penge at spare (alt efter model), og skulle uret ikke være det helt rigtige, så er tabet ikke så stort, hvis det skal sælges videre. Derudover så er det da ikke den store oplevelse slet ikke prisen taget i betragtning. På et DSSD er der eksempelvis 15.000kr at spare.
/Mads
•
Svar: 3,915
Tråde: 143
Modtaget Likes: 174 i 126 svar
Givet Likes: 25
(22-12-2016, 12:35 PM)MadsA Skrev: (21-12-2016, 10:27 PM)zzup Skrev: Jeg har efterhånden læst flere dårlige tråde om italienske sælgere.. men udgangspunktet vil være, at du skal kigge efter at de tilbyder Trusted Checkout og de har gennemført en del handler.. derudover, hvis du køber brugt, skal du tage deres "perfect condition" med et gran salt :)
Der er jeg uenig. Der er så mange penge at spare (alt efter model), og skulle uret ikke være det helt rigtige, så er tabet ikke så stort, hvis det skal sælges videre. Derudover så er det da ikke den store oplevelse slet ikke prisen taget i betragtning. På et DSSD er der eksempelvis 15.000kr at spare.
/Mads
Netop, Mads. Jeg er helt enigt.
Mon zzup arbejder hos en Rolex AD... jeg ville ikke være overrasket hvis Den slags råd kan kun komme fra en firmaets mand
Vh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS ! )
•
Svar: 23
Tråde: 7
Modtaget Likes: 8 i 6 svar
Givet Likes: 6
(22-12-2016, 06:36 PM)TioMalo Skrev: (22-12-2016, 12:35 PM)MadsA Skrev: (21-12-2016, 10:27 PM)zzup Skrev: Jeg har efterhånden læst flere dårlige tråde om italienske sælgere.. men udgangspunktet vil være, at du skal kigge efter at de tilbyder Trusted Checkout og de har gennemført en del handler.. derudover, hvis du køber brugt, skal du tage deres "perfect condition" med et gran salt :)
/Mads
Netop, Mads. Jeg er helt enigt.
Mon zzup arbejder hos en Rolex AD... jeg ville ikke være overrasket hvis Den slags råd kan kun komme fra en firmaets mand
Vh. John
Haha dog ikke, sælger biler ;p
Har bare læst flere tråde på Facebook angående de italienske og spanske forhandlere :p
•
Nu har jeg imidlertid fundet et ur fra en dansk forhandler: http://www.chrono.dk/produkter/ure/rolex...ust-36mm-8
Jeg synes dog bare prisen er i den alt for høje ende, taget i betragtning at der ikke følger papirer med? Hvad synes i ?
•
Svar: 1,464
Tråde: 49
Modtaget Likes: 266 i 154 svar
Givet Likes: 118
(26-12-2016, 03:30 PM)ziga Skrev: Nu har jeg imidlertid fundet et ur fra en dansk forhandler: http://www.chrono.dk/produkter/ure/rolex...ust-36mm-8
Jeg synes dog bare prisen er i den alt for høje ende, taget i betragtning at der ikke følger papirer med? Hvad synes i ?
Jeg synes heller ikke jeg kan se hvad der følger med uret fra den Italienske forhandler.
Køb dansk hvis du kan lide uret og det er nemt at få herhjemme. Det sparer dig for bøvl hvis der er noget i vejen. 2.000 kr fra eller til er ligegyldigt. Garantien er også bedre herhjemme på brugte ure end på langt de fleste fra udlandet.
Dem italienske forhandler skriver heller ikke hvor gammelt uret er. Men kan altid spørge om disse ting, men jeg synes at for lidt information tyder på dovenskab eller på manglende kundepleje. Er jeg gammeldags ha ha ?
•
(26-12-2016, 06:38 PM)stenstrupigen Skrev: (26-12-2016, 03:30 PM)ziga Skrev: Nu har jeg imidlertid fundet et ur fra en dansk forhandler: http://www.chrono.dk/produkter/ure/rolex...ust-36mm-8
Jeg synes heller ikke jeg kan se hvad der følger med uret fra den Italienske forhandler.
Køb dansk hvis du kan lide uret og det er nemt at få herhjemme. Det sparer dig for bøvl hvis der er noget i vejen. 2.000 kr fra eller til er ligegyldigt. Garantien er også bedre herhjemme på brugte ure end på langt de fleste fra udlandet.
Dem italienske forhandler skriver heller ikke hvor gammelt uret er. Men kan altid spørge om disse ting, men jeg synes at for lidt information tyder på dovenskab eller på manglende kundepleje. Er jeg gammeldags ha ha ?
Det er meget irriterende, at de ikke skriver årstal ja. Jeg har spurgt, og det er fra 1996. Derudover virke de ellers meget troværdige og har også en butik i U.K samt en flot hjemmeside. "W e do not have any records of a service but we checked the watch over and it is keeping perfect time and comes with a two year warranty. All our watches are 100% genuine and come with lifetime authenticity guarantees. We have an excellent reputation for quality of product and service. This reputation is very valuable to us and to maintain our reputation for quality we are very careful to ensure that our watches are not only 100% genuine but also 100% perfect."
•
|