29-01-2016, 11:16 PM
(29-01-2016, 05:55 PM)Batman Skrev: Tillykke med den, jeg har selv luret på den som mit første automatisk ur. Hvordan virker det i praksis med det manglende optræk? Ryster man det bare lidt, stiller tid og dato også på armen med det ??
Sent from my iPhone using Tapatalk
Præcis som John siger - og det virker super fint ! Der skal ikke meget bevægelse til, før uret sætter i gang.
Jeg faldt dog i dag over en super deal på det nye SRP777, som er den nye version med "cushion case" og et bedre værk med hack og wind, som jeg ikke kunne lade være med at købe også.
Og det gør så, at SKX173 nu er lidt til overs - men jeg har heldigvis mulighed for at indlevere det til butikken igen og få mine penge retur, hvilket jeg har til hensigt at gøre medmindre, der er en eller anden ivrig sjæl herinde, som indenfor et par timer melder tilbage, at vedkommende er interesseret i at købe det af mig, når jeg kommer hjem i stedet for - jeg forestiller mig en pris på omkr. 2K, da det er en usædvanlig model (det giver mig et tab på godt 300kr. i forhold til, hvad jeg har givet for det herovre - "lærepenge" kan man kalde det). Uret er nyt og har kun været på armen i ganske få timer.
Jeg uploader senere billeder af SRP777, men photobucket er pt nede for vedligeholdelse, så det må lige vente
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"