Rolex calibre 1210 eller stumper....
Tak for alle inputtene ... jeg er virkelig glad for det Icon_+1
Jeg har aftalt med PN, at vi talles ved efter nytår en gang ... Når uret er kommet retur fra Schweiz.
Med hensyn til at købe dele via ebay Så er det en "langsommelig affære" og en tidsrøver at finde enkelt stumper og/eller et hel urværk. Jeg her de seneste dage forsøgt at verificere min alligator rem via ebay, det var noget af en kaotisk oplevelse eller jeg laver mine søgninger forkert.
Mine forventniger da jeg købte uret var, at jeg kunne får et dagligdags ur ud af det. Det var derfor jeg sendte det til autoriseret service, jeg var overbevist om at de havde reservedele i 50 år Det er kun 35 år siges det. Håber stadig det bedste ..... Hvad værket angår er det cal. 1210 og det har et anderledes center hjul (tror jeg det er) arrangement end AS12xx værkerne se ranfft side 163 .... Icon_smil

mvh
Roy aka Jan-Erik
Svar
Jeg ligger nu ikke en ære i at bruge så lang tid som muligt, men i at få tingene til at fungere optimalt. Det er nok rigtigt at jeg ser en udfordring i at lave reparationer andre "urmagere" har afvist som umulige. Det er vel heller ikke en hemmelighed at jeg betragter en serviceopgave mere jordnært end officielle forhandlere og det kan man jo så forholde sig til om er godt eller skidt. Icon_e_confused 

P.N.
Svar
(17-12-2015, 07:23 PM)stenstrupigen Skrev: [i] 

Der var et værk 1220 på ebay. Nemlig dette her http://www.ebay.com/itm/AS-1220-1221-17-...SwwE5WZNWv 

Det er et AS værk, IKKE et Rolex.... Nicholas, din klods.

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
Citat:Det er et AS værk, IKKE et Rolex.... Nicholas, din klods.

Mvh. John

Jooo tak John. Det har strejfet min opmærksomhed  Icon_smil
Svar
(18-12-2015, 01:05 PM)stenstrupigen Skrev:

Mvh. John

Så, ikke mere kritik; God Jul / Happy Holidays, Nicholas !

Mvh. John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
(18-12-2015, 03:42 PM)TioMalo Skrev:
(18-12-2015, 01:05 PM)stenstrupigen Skrev:

Mvh. John

Så, ikke mere kritik; God Jul / Happy Holidays, Nicholas !

Mvh. John

Happy Holidays  Icon_e_biggrin1
Svar
Hvem er denne PN? - for ikke nogen op når jeg søger herinde.

Er der et nummer mail etc på ham?

Mvh

Cay
Svar
Se fem indlæg oppe i denne tråd, klik på hans brugernavn og vælg at skrive en PB til ham Icon_e_wink

P.s. Hans brugernavn er med punktummer (P.N.) og derfor finder du ham ikke ved at søge på PN.
Svar
Citat:P.s. Hans brugernavn er med punktummer (P.N.) og derfor finder du ham ikke ved at søge på PN.

takker - det da rigtigt der var jeg lift hurtig på tasterne  Icon_Up

Go jul til alle.

cay
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)