A watch i never thought i would own
(25-11-2015, 09:34 PM)KimT Skrev: Det havde jeg ikke lige set komme og jeg må også blankt indrømme at uret ikke er mig pga. størrelsen som jeg slet ikke kan med - og ja, jeg har prøvet det flere gange.

Når det så er sagt, så kender jeg alt til løbende at ændre smag ifht. ure og jeg praktiserer det selv jævnligt Icon_e_wink

Og selvfølgelig et stort tillykke med dit nye ur Icon_Up
Thanks Kim.I always hoped they would make this design in 44mm.But they did not.And since it is a historic design and size,i had no choice,if you know what i mean Icon_smil

(26-11-2015, 08:31 AM)gmt-geek Skrev:
(25-11-2015, 09:01 PM)willy Skrev:
(25-11-2015, 08:00 PM)gmt-geek Skrev: Tillykke med det fedeste nutidige panerai der findes - imo! :-)

Vh. Jon
Thanks Jon.It surprised me Icon_lol Icon_lol

Jeg mener stadig at du skulle have slået til på VINTAGE modellen!  Icon_blink

Så havde du heller ikke skullet bekymret dig om de 47mm, men kunne have nøjes med 44mm...

Det er nok det Pamela jeg har kigget på flest gange og bliver det ved med at være til salg så ender jeg sq med at nappe den....

PAMELA 002 - A-serie:

http://www.chrono24.dk/panerai/luminor-m...696291.htm

vh. Jon
No Jon that model does not have the DNA of the 372.The case design is a mixture of Radiomir and Luminor just like the original divers,thats why i had to have it. Icon_blink
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)