NOMOS Zürich Weltzeit
(07-07-2015, 11:55 PM)T79 Skrev:
(07-07-2015, 07:41 PM)BadHamster Skrev: Det er et fedt ur Icon_Up Hvad afgjorde valget af dit vs. det blå?

Men udfaldet blev de små detaljer. Der står "Heimat", istedet for bare et hus-ikon; minut markørerne er blå, med en enkelt rød; byerne/landene står på tysk (eks. Mexiko og Moskau), hvilket er ændret til engelsk på de nye. Jeg er bestemt ikke "tyske-o-fil", men jeg synes det er nogle lækre detaljer, der er meget originale/oprindelige. Og skiven er simpelthen fantastisk lækker - den er ikke hvid, men silverplated, hvilket giver et flot farve-spil alt efter, hvilken vinkel man kigger fra. Har forsøgt at fange det på billederne, men det er godt nok svært...

Sjovt - jeg sad ogsaa og kiggede paa dette ur paa et tidspunkt, da der er SAA meget value for money her. Og jeg er lidt vild med blaa skiver....men lige praecis de detaljer du fremhaever fik mig til at fokusere paa den med den lyse skive. Jeg elsker naar urene har lidt ekstra karakter, f.eks. med de tyske stavemaader mv.

Flot ur - og et flot valg! De laver en solid pakke hos Nomos.

Claus

[url=//www.pinterest.com/pin/create/extension/][/url]

Svar
Super cool ur utrolige flotte detalje.
Klart en kombination der står højt på min ønskeseddel.
Jeg undre mig over at Nomos er et ur vi ser så lidt til har på siden.
De har en detalje grad , de " fabrikker " kunne lære af. Selv på min basis model erİmage der høj finish
Tilykke
Svar
En lille Nomos film:

Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)