falmet krans på Omega Seamaster PO
(28-05-2015, 04:15 PM)Cahan89 Skrev: Henry: min dropbox er oprettet efter 2012 og der er derfor ikke en "public folder"
i stedet skal jeg højreklikke og klikke "del"
Når jeg deler billedfilen kan andre seve en "publick det. du skulle ogse gerne kunne se dette LINK?
Men jeg kan af en eller anden grund ikke dele billederne på forumet når jeg gør som du, og hjælpe siden beskriver
(indsætter ['img']"linket"[/'img']
İmage

Jeg har det samme i mine andre mapper. så det du deler er et link til billedet….. Er det ikke muligt at lave en Public mappe i indstillinger ??
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Jeg synes ikke det ser så slemt ud med det patina.  Men vil ihvertfald være syndt at sælge det bare pågrund det
Svar
(28-05-2015, 03:35 PM)willy Skrev: To be honest the bezels on the early PO models were a piece of junk.A friend of mine who was a Omega aut-dealer was amazed when we changed the bezel on my PO.It was bloody awfull.Thankfully Omega do not have this problem anymore.Forget about patina,on junk like this.Just get a new bezel from a Omega dealer,they do not cost a fortune.If it was my watch,and i had a new bezel put on it,i would coat it with a clear lacquer.Nice looking watch by the way Icon_smil

Hvornår fik omega rettet op på det?

Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
(28-05-2015, 07:25 PM)Daniel Skrev:
(28-05-2015, 03:35 PM)willy Skrev: To be honest the bezels on the early PO models were a piece of junk.A friend of mine who was a Omega aut-dealer was amazed when we changed the bezel on my PO.It was bloody awfull.Thankfully Omega do not have this problem anymore.Forget about patina,on junk like this.Just get a new bezel from a Omega dealer,they do not cost a fortune.If it was my watch,and i had a new bezel put on it,i would coat it with a clear lacquer.Nice looking watch by the way Icon_smil

Hvornår fik omega rettet op på det?

With the new models.The new models are so much better in build quality,that it is hard to believe it is the same watch.Omega had a lot of problems with the first PO models with the 2500 caliber.But the new models more than made up for that.They have in my opinion a build quality that is close or maybe even better in some aspects than compairable Rolex models.Omega took a giant leap in quality and price.It must be said that Omega fixed the problems with the old models under guarantee.I think they put the first PO watches on the market to quickly,without ironing out the faults first.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Først og fremmest undskyld for at tråden nu er OFF topic. Har prøvet at læse lidt på nettet. De nye modeller med 8500 og safirglasbund kom i 2011/12? Og alle ure der er lavet før det har de "ringe" lunetter?

Svar
(29-05-2015, 06:24 AM)Daniel Skrev: Først og fremmest undskyld for at tråden nu er OFF topic. Har prøvet at læse lidt på nettet. De nye modeller med 8500 og safirglasbund kom i 2011/12? Og alle ure der er lavet før det har de "ringe" lunetter?

To be absolutly honest i do not know.Omega could have improved the bezel at some stage before releasing the new models.But i have never read anything that suggests they did.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)