Prisstigning igen pr 4/5- 2015
Sad 
Nu kommer der prisstigning på omega ure med 7 % grundet at landets møntfod ikke er faldende, men forbliver stabil, efter forårets kraftige stigning.

Det vil sige at vi taler om stigning på 12 % i 2015, skal man sige indtil videre ?
Hvad sker der lige, jeg synes omega som udmærke laver super lækre ure, men er også ved at være der at ting, også kan købes for dyrt !

Er der nogen der ved, om andre end omega sætter prisen op. Icon_head
Svar
Rolex sætter vidt også deres priswr op 3 - 6 %, men vent 1 til 2 uger og se. For 2 måneder side forlød det at de ville lomme med ekstra prisstingning, men lad os se.

(07-05-2015, 10:48 PM)stenstrupigen Skrev: Rolex sætter vidt også deres priswr op 3 - 6 %, men vent 1 til 2 uger og se. For 2 måneder side forlød det at de ville lomme med ekstra prisstingning, men lad os se.
Svar
Alle Swatch Group (inkl. Omega) +6-7% pr. 1. juni (Longines pr. 18. maj)
Flere Richemont brands has også justeret priser og sendt nye prislister ud. Kender dog ikke de faktiske %-satser.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Jeg har lige bestilt et damasko i sidste uge (tysk mærke med eta værker og in-house) den model jeg bestilte er så lige steget med ~14%.. Så glad for jeg nåede at bestille inden

-Sent using Rock, Paper and the occasional Scissors-
Svar
Hvem sætter den ned ?
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Tag Heuer har sat visse modeller ned og givet forhandlerne en kreditnota. Flere mærker har også sat priserne ned i Hong Kong (bl.a. Cartier og Patek). Men de fleste mærker stiger i EU.

Sent from my iPad using Tapatalk
Svar
Omega har stadig langt mere spiselige priser end f.eks. Rolex. Det koster at kører på 1. st klasse.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)