Når man indsætter billeder via TapaTalk
Når man indsætter billeder via TapaTalk er det en god ide at trykke "Enter" efter man har skrevet teksten på sin telefons tastatur og inden der klikkes på "Indsæt billede knappen" Gør man ikke det, vil teksten stå ude til venstre og billedet vil blive rykket til højre på siden (når man ser det via en alm. browser) hvilket ser lidt spøjst ud. Dette undgås nemt ved at klikke en eller to linier ned inde i TapaTalk inden billedet indsættes Icon_smil
Svar
Meget fint, hvis bare man kunne få TapaTalk billedindsættelse til at virke - forsøgte det i går og fik en fejlmeddelelse og måtte opgive og gå via Photobucket mobile i stedet for Icon_smil
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Og du er sikker at der er styr på din TapaTalk konto. Ikke logon til forummet, men logon til selve TapaTalk kontoen? Det kan drille ifbm. indsættelse af billeder ved jeg af erfaring. Jeg bruger TapaTalk på både Android og Apple enheder lige nu uden nogle problemer, også til indsættelse af billeder.
Svar
Det er måske dér problemet ligger - jeg har i lang tid ikke været i stand til at logge på min TapaTalk konto, til trods for at jeg fint kan logge på forummet via TapaTalk appen !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Så er det helt sikkert der du har et problem :-)
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)