Svar: 48
Tråde: 5
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Hej
Er der nogen der tilfældigvis har noget insider viden på 2015 prisen på et PP Nautilus 5711 (nyt)?
Alternativt, må et brugt gå an - kan ikke vente 1-2 år på at få et nyt i hænderne
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
Du har selvfølgelig set det næsten nye eksemplar FineTime har til salg på annoncesiden?
JK
•
Ehh, tak
Må indrømme jeg troede var en gammel annonce, der var nemlig en der lå der længe efter at den blev solgt.
Ved du evt. hvad listeprisen er for 5711?
Hilsen Peter
•
Svar: 1,515
Tråde: 165
Modtaget Likes: 560 i 257 svar
Givet Likes: 117
BimmerGeek Skrev:Ved du evt. hvad listeprisen er for 5711?
Hilsen Peter
Nej, og det er spørgsmålet, om forhandlerne ved det. Jeg ville ringe til Ole Mathiesen 33 14 12 08 og høre, om PP har meldt ud, hvad prisen bliver efter kursstigningen på CHF.
JK
•
Good point - sidste gang jeg spurgte forhandlerne (Hvelplund og Ole Mathiesen) var priserne nemlig sandsynligvis forkerte... jf. tråden
her fra dengang.
Det sidste der blev nævnt i tråden var 176.000 DKK for et nyt.
•
Svar: 273
Tråde: 33
Ved intet om listeprisen, men hvis Fine Time stadig har det eksemplar ville jeg gå efter det.. Hvis du skulle finde på at købe nyt kan jeg ikke anbefale hverken Ole Mathiesen eller Hvelplund. Magen til inkompetence og arrogance skal man lede længe efter.. Så hellere en tur til London eller ligende, og få en god oplevelse...
•
Svar: 474
Tråde: 40
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 6
nicolaib Skrev:Ved intet om listeprisen, men hvis Fine Time stadig har det eksemplar ville jeg gå efter det.. Hvis du skulle finde på at købe nyt kan jeg ikke anbefale hverken Ole Mathiesen eller Hvelplund. Magen til inkompetence og arrogance skal man lede længe efter.. Så hellere en tur til London eller ligende, og få en god oplevelse...
hvad har du været udenfor siden du kalde dem inkompetente og arrogante. Jeg har ellers altid blevet mødt af folk der er super flinke folk i de butikker og et service som var i top.
•
Svar: 273
Tråde: 33
Nu skal denne tråd ikke gå over i brok om Hvelplund og Ole Mathiesen. Men når man får decideret forkerte fakta om værk og størrele på et ur til 100.000 + så er er noget galt.. Når ekspedienten så bliver ved med at holde fast i de fakta selvom man venligt fortæller at det ikke er korrekt så er jeg gået.. Eller når man kommer ind for 3 gang med sit ur som er købt i butikken for 6 måneder siden og har været åbnet begge gange med det resultst at der nu er støv på skiven.. Bliver mødt med en skepsis om det nu kan passe at det er dem der har haft uret åbnet... Så er de helt droppet.. Der er vel en grund til jeg er ejer af AP, Pamerai, og Rolex...
(Undskyld til trådstarter for dette lille sidespring)
•
Helt fint at nævne, jeg havde nemlig glemt at mit sidste besøg hos Hvelplund var virkelig dårlig og gjorde mig tosset!
Jeg var taget derind for at få en pris/leveringstid på et 5711, men sælgeren blev fraværende da det blev tydeligt at der var en gruppe kinesiske turister på vej ind i butikken. Hun valgte derfor at svare uinteresseret på mine spørgsmål og med korte svar for at "ekspedere" mig videre... Jeg mistænker hende for at nedprioritere mig fordi hun ikke vurderede at jeg ville være parat til at trykke på aftrækkeren på et nyt PP - det er dog ren spekulation...
•
Svar: 474
Tråde: 40
Modtaget Likes: 5 i 4 svar
Givet Likes: 6
BimmerGeek Skrev:Helt fint at nævne, jeg havde nemlig glemt at mit sidste besøg hos Hvelplund var virkelig dårlig og gjorde mig tosset!
Jeg var taget derind for at få en pris/leveringstid på et 5711, men sælgeren blev fraværende da det blev tydeligt at der var en gruppe kinesiske turister på vej ind i butikken. Hun valgte derfor at svare uinteresseret på mine spørgsmål og med korte svar for at "ekspedere" mig videre... Jeg mistænker hende for at nedprioritere mig fordi hun ikke vurderede at jeg ville være parat til at trykke på aftrækkeren på et nyt PP - det er dog ren spekulation...
så var hun nok selv kineser. Men jeg hellere ikke mødt nogen kinesere endnu i de to butikker. Men har mødt dem i andre urbutikker hvor nogle af dem er ret arrogant og ser ned på en
•