23-01-2015, 10:29 AM
Jeg har et stykke tid gået og luret på at købe et ur med hvid/lys skive, da alle mine andre ure (pånær mit orange Breitling) er med mørke/sorte skiver.
Jeg solgte sidste år mit Longines Legen Diver No Date, da jeg ikke fik det brugt, men har alligevel synes der manglede noget ikke dykker/dress-agtigt i kassen.
Jeg har over flere omgange overvejet at få mig et vintage Omega, som kunne synes som det oplagte valg, men indrømmet er jeg nok bare ikke til vintage.
På min febrile søgning rundt falder jeg over et Maurice Lacroix Pontos PT 6048 , som ellers er et mærke jeg ikke ville bide på, men et eller andet tiltalte mig alligevel, så jeg lod hjertet bestemme og kørte kortet igennem.
Fik det ind ad døren i går og har kun nået at tage et hurtigt mobilbillede

Min plan er at der skal en sort (eller brun(eller begge)) crokorem på med foldespænde, så det kommer til at se ca. sådan ud

Skal selv vænne mig lidt til stilen, der er meget anderledes end alt andet jeg har...
Hvad siger I til det? Cool eller morfar?
Jeg solgte sidste år mit Longines Legen Diver No Date, da jeg ikke fik det brugt, men har alligevel synes der manglede noget ikke dykker/dress-agtigt i kassen.
Jeg har over flere omgange overvejet at få mig et vintage Omega, som kunne synes som det oplagte valg, men indrømmet er jeg nok bare ikke til vintage.
På min febrile søgning rundt falder jeg over et Maurice Lacroix Pontos PT 6048 , som ellers er et mærke jeg ikke ville bide på, men et eller andet tiltalte mig alligevel, så jeg lod hjertet bestemme og kørte kortet igennem.
Fik det ind ad døren i går og har kun nået at tage et hurtigt mobilbillede

Min plan er at der skal en sort (eller brun(eller begge)) crokorem på med foldespænde, så det kommer til at se ca. sådan ud

Skal selv vænne mig lidt til stilen, der er meget anderledes end alt andet jeg har...
Hvad siger I til det? Cool eller morfar?
Med venlig hilsen
Jesper
I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
Jesper
I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)