Pasinigioiellerie.it
Netop vendt hjem fra ferie i Italien hvor jeg var forbi og handle hos pasinigioiellerie.it i Brescia.

Stort udvalg i bl.a Rolex, PP, AP mm. Endvidere hjemmeside med alle deres ure.

Gode til engelsk og rigtig flinke. Eneste ulempe, som ikke har noget med dem at gøre, var da jeg skulle betale. Her lærte jeg lidt om Visakortets begrænsninger ( kr. 20.000 pr. Md).. Men et opkald til bankmanden og en expresoverførsel løste problemet, og medførte, at jeg kørte hjem med et Deepsea på hånden Icon_e_biggrin1

De virker seriøse og jeg vil ikke være nervøs for at handle hos dem igen.

Mvh
Thomas
Svar
tkh Skrev:Netop vendt hjem fra ferie i Italien hvor jeg var forbi og handle hos pasinigioiellerie.it i Brescia.

Stort udvalg i bl.a Rolex, PP, AP mm. Endvidere hjemmeside med alle deres ure.

Gode til engelsk og rigtig flinke. Eneste ulempe, som ikke har noget med dem at gøre, var da jeg skulle betale. Her lærte jeg lidt om Visakortets begrænsninger ( kr. 20.000 pr. Md).. Men et opkald til bankmanden og en expresoverførsel løste problemet, og medførte, at jeg kørte hjem med et Deepsea på hånden Icon_e_biggrin1

De virker seriøse og jeg vil ikke være nervøs for at handle hos dem igen.

Mvh
Thomas

Hej Thomas
Tak for denne reference. Det er den eneste jeg kunne finde på pasinigioiellerie.it lige meget hvor jeg har søgt! Overvejer seriøst at sende bud efter en Sub. Andre der har erfaringer?

Venlig hilsen

Jakob
Svar
Ja, jeg har via internet og bankoverførsel købt et nyt IWC 5001-01 hos denne forhandler. Helt problemfrit med god service.
Svar
Har også med god service og sikker transport fået en Sub LV 2010 i flot kvalitet hjem. Kan anbefales.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)