Fra den ene yderlighed til den anden - Aquadive
Der er jo mange måder at teste et dykker ur på

Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
(27-02-2021, 11:06 AM)Miwes Skrev: Der er jo mange måder at teste et dykker ur på

Ja. Fed video. Har tidligere linket til den i min tråd under Aquadive

There's a lot of big dudes out there and big wrists need big watches.
[-]
  • Miwes
Svar
Hvordan ser i denne video som fed i forhold til at påvise om uret kan holde til hvad det lover.

Hvis vi tager de neutrale briller på er der jo alene tale om at han afmontere sit ur fra et undervands fartøj, som står på et skib (går jeg ud fra)

Intet af det han siger bla. om hvor det har været henne og at uret går/holder tiden bliver dokumenteret.

Jeg vil præcisere at jeg intet har imod uret men hvordan det her er en fed video ud i holdbarhed det forstår jeg ikke.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg siger bare at der er mange måder at teste på, så hold mig udenfor Icon_lol

[-]
  • doxa300
Svar
(27-02-2021, 04:49 PM)Miwes Skrev: Jeg siger bare at der er mange måder at teste på, så hold mig udenfor  Icon_lol

Det er da langt sjovere end hos en urmager, som tager 300 kr. for et par minutter i en beholder på bordet :-)

Så det god stil det der  Icon_flag
[-]
  • runzuk5
Svar
Selvfølgelig har jeg en mening om disse sjove indslag og det har været praktiseret mange gange før at man spænder et ur til en mini sub og tror sågar Rolex har været der.

For mig er det ikke en test, men blot et skørt forsøg, så mere er der ikke i det Icon_cool

Ps. jeg glemmer aldrig et af mine andre dykkerure der blev udsat for dynamit, brandsprøjte og sågar jagtgevær, hvilket må siges at være så skingrende skørt at man næsten ikke fatter det.

[-]
  • Appleboy, runzuk5
Svar
Seiko har også lavet samme stunt. Uden at at kunne bevise at uret kunne tåle det!

Aquadive er øvrigt tryktestet til mere end 3000 meter

Svar
Ok men de har så også lavet flere "stunts"
Hvor de beviser at deres ure holder hvad de lover, vil hverken sammenligne uret eller
test faciliteterne med Seiko.

Over and out herfra.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)