Hvor går en Audemars hen?
Er der nogen der har erfaring hvor man går hen når der skal laves Rep. og Service på et Audemars RO eks.?

På deres site henviser de til Frankrig og Schweiz!

Er det kun gennem Klarlund det gøres i DK?
Eller hvordan hæger den sammen? er der et alternativ?

Talte med Ole Mathiesen ure i kBH og de har desværre kke Audemars længere.

Mvh

CayB
Svar
Jeg fik lavet en garantireparation på min RO 15300 for et par år siden. Afleverede uret hos Klarlund og fik det tilbage et par måneder senere. Jeg tror, det blev sendt til Centre Européen des Services Audemars Piguet (CESAP) i Besançon, Frankrig.

Mig bekendt er der ikke andre muligheder i Danmark end Klarlund, hvis man vil have lavet autoriseret service. Jeg fik også en glimrende behandling, så det var helt tilfredsstillende.
JK
Svar
Som JK skriver så er Klarlund ene forhandler af AP og derved de eneste sted hvor uret kan serviceres! Men mener, at de her sidste år selv begyndte, at kunne servicere AP's "standard" ure -> RO, ROC og ROO uden komplikationer Icon_e_smile
Simon Hedegaard
Svar
Helt rigtig Simon, har selv et over ved dem og de fikser de selv. ROC.
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
All right.

tak for svar.

mvh

Cay
Svar
Hedegaard Skrev:Som JK skriver så er Klarlund ene forhandler af AP og derved de eneste sted hvor uret kan serviceres! Men mener, at de her sidste år selv begyndte, at kunne servicere AP's "standard" ure -> RO, ROC og ROO uden komplikationer Icon_e_smile
Det er korrekt. Jeg er ikke sikker man måske også AP med komplikationer. Ihvertefald nyere modeller, der bare skal have basisservice.
VH
Nicholas
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)