Spørgsmål
Jeg overvejer at sælge en af de remme der følger med uret fra nyt (Panerai).

Betyder det noget for jer at den originale rem ikke medfølger ?
Skulle jeg købe et nyere ur, vil jeg helst have hele pakken med.
Når jeg har haft Panerai har jeg altid monteret andre remme og gemt de originale sammen med boks og papirer.

Når det så er sagt, så ville det ikke være en "dealbreaker"
Svar
Det ville også 'tælle ned' for mig, hvis originalrem(mene) ikke fulgte med et Panerai, som jeg skulle købe brugt. Som Kim vil jeg også 'forvente' at hele pakken følger med.

Iøvrigt superfedt ur. Tillykke med det.
Svar
KimT Skrev:Skulle jeg købe et nyere ur, vil jeg helst have hele pakken med.
Når jeg har haft Panerai har jeg altid monteret andre remme og gemt de originale sammen med boks og papirer.

Når det så er sagt, så ville det ikke være en "dealbreaker"
Icon_+1
Svar
Jeg vil helst have hele pakken Icon_e_wink
Svar
Jeg ville helt sikkert vælge at købe et brugt ur som havde den originale rem med, fremfor et som ikke havde det.
Med venlig hilsen T Tornberg

Certina DS Podium Valgranges
Svar
Jeg har alid brugt mine remme, suppleret med andre.
Når jeg har købt Panerai ure, har jeg ikke gået efter om org. remme har været brugt eller ej.
Det vigtigste er at boks og yderboks samt papirer.....for mig.... Icon_e_wink
Det sjove, eller noget af det, er remmene - flere forskellige giver muligheder og, for mig, er det ikke om det er originale eller andre gode remme, der skal afgøre det Icon_cool
Med venlig hilsen

Henrik Graae Visse

Mine ure er til låns, indtil en anden skal overtage dem!
Svar
Jeg ville uden tvivl tøve hvis ikke sættet var komplet, men som flere nævner ville det nok ikke være en dealbreaker...

Hilsen Tom.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Kommer an på hvilket ur det er.
Jeg har dog aldrig gået med et Panerai med original rem (jo, gummi på ferie selvfølgelig) men har altid skiftet når jeg har købt et nyt - netop for at sætte mit eget præg på uret - hvilket efter min mening er charmen med Panerai. :)
Synes mange originale remme er lidt kedelige...
Sælger dog aldrig de originale remme, netop for at have hele sættet når uret på et tidspunkt skal videre, mange købere er jo anale når det kommer til boks papir og tilbehør.
Men om jeg ville købe et Panerai uden den originale rem - Ja, uden tvivl - en rem er en brugsgenstand, når den er slidt ned køber du jo bare en ny - lidt ligesom dæk på en bil. :)
Kan du ikke lide remmen, sælg den!

//Berg
Svar
Tak for de mange svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)