Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Kristofferj Skrev:Jamen jeg kan rigtig godt lide designet på mit iwc!
Jeg sagde jo ikke det betød alt, men det er altså det jeg vægter højest.
Ok Kristoffer but i bet you would not buy a lousy watch that loses money like hell even if you liked the design.Or would you?
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Det har jeg heller ikke sagt, men jeg vil altså ikke gå med et grimt ur, bare fordi det har et godt værk eller er meget prisfast. Det må være muligt at finde et kvalitets produkt, som også er flot.
Du stiller det lidt for sort hvidt op, der er mange parametre ved et ur, og jeg vægter bare design højt. Det skal være dig frit for at gå med et grimt ur, men det er ikke noget jeg har megen lyst til:)
•
Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
Kristofferj Skrev:Det har jeg heller ikke sagt, men jeg vil altså ikke gå med et grimt ur, bare fordi det har et godt værk eller er meget prisfast. Det må være muligt at finde et kvalitets produkt, som også er flot.
Du stiller det lidt for sort hvidt op, der er mange parametre ved et ur, og jeg vægter bare design højt. Det skal være dig frit for at gå med et grimt ur, men det er ikke noget jeg har megen lyst til:)
I can agree with that except the black and white bit

I hate black and white opinions this world is grey there is no absolute truth except your own. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•