Linde Werdelin Elemental
KimT Skrev:Jeg synes de er rigtig fede og prisen på dem er ikke højere, end på så mange andre ure i samme klasse.
Nu er de jo ikke de eneste i det prisleje der smider et ETA værk i.
Personligt synes jeg, at de med deres instrumentkoncept skiller sig ud på en ok fin måde.

Jeg må dog også indrømme at min mening udelukkende er baseret på billeder, da jeg endnu aldrig har haft et på armen.
Og som vi alle ved, så får man tit en anden oplevelse, når uret sidder på ens arm.
Der er dog ingen tvivl om at de designmæssigt tiltaler mig meget, så jeg glæder mig til at prøve et Icon_e_biggrin1
Du får nok mulighed for at se det på onsdag.... Skulle ankomme imorgen.
Svar
Jamen jeg kan rigtig godt lide designet på mit iwc!
Jeg sagde jo ikke det betød alt, men det er altså det jeg vægter højest.
Svar
Kristofferj Skrev:Jamen jeg kan rigtig godt lide designet på mit iwc!
Icon_+1
Svar
Kristofferj Skrev:Jamen jeg kan rigtig godt lide designet på mit iwc!
Ok Kristoffer but i bet you would not buy a lousy watch that loses money like hell even if you liked the design.Or would you? Icon_e_biggrin1
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Det har jeg heller ikke sagt, men jeg vil altså ikke gå med et grimt ur, bare fordi det har et godt værk eller er meget prisfast. Det må være muligt at finde et kvalitets produkt, som også er flot.
Du stiller det lidt for sort hvidt op, der er mange parametre ved et ur, og jeg vægter bare design højt. Det skal være dig frit for at gå med et grimt ur, men det er ikke noget jeg har megen lyst til:)
Svar
Kristofferj Skrev:Det har jeg heller ikke sagt, men jeg vil altså ikke gå med et grimt ur, bare fordi det har et godt værk eller er meget prisfast. Det må være muligt at finde et kvalitets produkt, som også er flot.
Du stiller det lidt for sort hvidt op, der er mange parametre ved et ur, og jeg vægter bare design højt. Det skal være dig frit for at gå med et grimt ur, men det er ikke noget jeg har megen lyst til:)
I can agree with that except the black and white bit Icon_sign I hate black and white opinions this world is grey there is no absolute truth except your own. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)