Nigeria Submariner??? WTF????
MortenKN Skrev:
Citat:Synes nu alligevel det et fedt ur - læs farve og symboliserer en spændende historie om et land

Ved ikke om jeg vil kalde en historie om et land der gennem årtier er blevet kørt fuldstændig i sænk af stammekrige, borgerkrige, olie/petroleums krig, diktatur og regeringskorruption, for spændende.... Tragisk ville jeg nok nærmere kalde det. Her er altså tale om et land hvor 61% lever under fattigdomsgrænsen - Og så får præsidenten, hans lakajer og nærmeste tilhængere lige spændt et custom Rollie til 135K om armen.....Uret er lavet for at fejre 50 året for Nigerias uafhængighed - ja det er flot! 50 år med fattigdom, død og ødelæggelse! Vammelt og usmageligt.....
jeg forstår hvad du mener,
Men, hvis det er dine kriterier, at et lands historie skal være engleren og uskyldig skulle vi jo holde os fra alt fra fx: Tyskland, Italien, England, Danmark(tænker især på det DK er mest kendt for efter HCA og Laudrup; Vikingerne) USA, New Zealand, Australien, Kina, Japan, ja osv osv osv osv
/SK
Svar
Jeg tror ikke så meget det er landet og dets historie, men mere at det bliver givet til en politiker. Det svarer lidt til at Seiko lavede en kim Jung ill SE.
Svar
Begriber heller ikke at Knud P vil have billeder af et uautoriseret Custom Rolex på sin forside..... virker for mig helt underligt.
Svar
MortenKN Skrev:Begriber heller ikke at Knud P vil have billeder af et uautoriseret Custom Rolex på sin forside..... virker for mig helt underligt.
Det må være en fejl. Men pudsigt at han skulle falde over denne.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Han har måske leveret urene.
Eller selv fået et, da han var på trofæjagt med Præsidenten???
Icon_head
/SK
Svar
Mon ikke det er hans web bureau der har fundet en stribe billeder og ikke tænkt nærmere over det.
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
Svar
Han har da stadig godkendt banneret...

//Berg
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)