Skiftedag på urforum.dk
#11
Tak for dine vidende indlæg og måden du har været, Torben.
Det kan være at rent fagligt og baggrundsmæssigt du hælder mere mod de naturvidenskabelige løjer; men al kommunikation med dig har altid været gennemsyret af humanisme - i den grad Icon_mrgreen !
Og, velkommen, Peter. Jeg har stor tiltro til dine diplomatiske evner !

Cheers - kaospilot fra Heden (John)
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar
#12
Hej Torben.....mange tak for indsatsen og godt at høre at du ikke helt forlader forum, det ville heller aldrig blive det samme uden dine kloge og finurlige indlæg! (Hvem sagde. "nørdede"?)

Og velkommen til Peter - det bliver ikke let at følge efter Torben, men jeg er sikker på at du vil gøre det fremragende!
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#13
Kære pbr/Peter
jeg vil være mest tilfreds hvis du bare forblev dig selv,- synlig og aktiv som hidtil...og gav mig en længere line end de andre Icon_mrgreen
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
#14
alsendk Skrev:Kære pbr/Peter
jeg vil være mest tilfreds hvis du bare forblev dig selv,- synlig og aktiv som hidtil...og gav mig en længere line end de andre Icon_mrgreen


Ha ha ................. alle får den samme line - men længden af linen afhænger af situationen og hvordan man reagerer på en evt. henstilling ! Icon_e_wink

Og jeg har ikke planer om at lave mig selv om eller "genopfinde" mig selv, selvom jeg har fået et "fritidsjob" - så I må trækkes med mig, som den jeg er Icon_e_smile

Men det er jo sådan set ikke mig eller Mikael, der har en opgave i forbindelse med moderatorhvervet - det er alle brugere herinde. Hvis bare vi allesammen overholder den simple rettesnor, der handler om at behandle hinanden ordentligt, så kan moderatorerne forblive usynlige og koncentrere os om det vi først og fremmest helst vil være .......... ganske almindelige urtosser ! Icon_e_smile
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#15
Godt og rigtig formuleret.

Burde hænges op på et søm over sengen, til påmindelse om selvbeherskelse, når stormen rusker siderne Icon_rolleyes
Et los i røven kan til tider få verden til at se lysere ud
Svar
#16
Tak Torben aka GeoDoc for et veludført job igennem årene- og velkommen Peter aka PBR.

Torben, jeg håber denne øgede frihed vil/kan medføre en evt udvidelse af Omegacentralen, et arbejde som jeg ved ligger dig nært og som vi er mange der er rigtigt glade for eksisterer.
Som reference er der din liste og ChronoMaddoz, hvis man altså er til Omega
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
#17
Tak til Torben for et stort og godt arbejde på vintageure. Og velkommen til Peter som ny moderator.

Det har altid været en glæde at smutte forbi urforum og kikke med og evt. at poste et indlæg. Og det vil det også være fremover , det er jeg helt sikker på.

Rock on!


Venligst

Stefan Garvig
_____________
Time is Rolex
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: