Svar: 420
Tråde: 27
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
gmt-geek Skrev:hannover_dk Skrev:gmt-geek Skrev:Pt. er jeg i gang med at realisere ck2913 - det er faktisk heller ikke nemt, når nu det som minimum skal være med de første visere, så den kan matche min Railmaster!
Vh. Jon
en ganske rubust opgave at gå i gang med - men SÅDAN - god målsætning for en flot samling
vh
uden at afsløre for meget john så er jeg ikke langt fra...
vh. Jon
Lyder spændende Jon.. En 2913-1 ville jeg også gerne have en dag. Både pga viserene men mere pga drejekransen, hvor tallene går modsat på min. Jeg har dog ikke set nogen til salg de sidste par år i en stand jeg ville acceptere... Hvor finder du dine ure?
Jeg var "voksen" nok til AP da jeg fyldte 30. Det år købte jeg først en Rolex GMT II med pepsi dial og derefter en AP RO
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
•
Svar: 1,761
Tråde: 50
Modtaget Likes: 328 i 198 svar
Givet Likes: 72
Hans Jørgen Skrev:Lyder spændende Jon.. En 2913-1 ville jeg også gerne have en dag. Både pga viserene men mere pga drejekransen, hvor tallene går modsat på min. Jeg har dog ikke set nogen til salg de sidste par år i en stand jeg ville acceptere... Hvor finder du dine ure?
Jeg var "voksen" nok til AP da jeg fyldte 30. Det år købte jeg først en Rolex GMT II med pepsi dial og derefter en AP RO 
Hej Hans,
en 1'er bliver det desværre ikke, men viserne og drejekransen findes jo på 2'eren og 3'eren også - så en ck2913-3 bliver det til i denne omgang - dog med visere og lynette der matcher 1'eren!
Svaret på dit spørgsmål - Det er nok det samme som gælder for dig!
Surf - forums og ringe i vandet!
Skal jeg nogensinde have et AP - bliver det a la den ref. jeg linkede til tidligere da jeg ikke er specielt meget til chronografer!
Speedy'en(ck2915-x, ck2998-x) og måske en vintage Daytona(pre 16520) bliver undtagelserne!
Vh. jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
•