Deepsea til fornuftige penge,
Hejsa,

Er der nogen der ved om man kan finde en Deepsea ( ny ) til en god pris et eller andet sted ?

Mvh,
0461
Svar
Det kommer jo an på hvad du mener er en god pris
Svar
Hos Klarlund hvis du udnytter de 9 % rabat, der gives gennem forbrugsforeningen Icon_e_wink Der er ikke nogen der sælger Deepseas til spotpriser desværre...

/Mads
Svar
Rabatten på 9% hos Klarlund gælder ikke Panerai, erfarede jeg sidste måned, da jeg ringede. Men måske for Rolex.

Kig i udlandet, fx rolexforums, hvor man kan være heldig at finde et nyt Deep Sea til 50 k alt inkl (men ekskl danske afgifter).
Svar
På Chrono24.com starter priser på Deepsea pt. fra 6850,- eur hos 'Trusted Seller'.
Vh AndersSC
Svar
Det lyder mærkeligt at rabatten ikke gælder Panerai.. Så vidt jeg er bekendt gælder rabatten alle produkter når man har tilmeldt sig ordningen. Andet giver umiddelbart ingen mening, - og bliver svært gennemskueligt. Icon_rolleyes
Svar
Peter S Skrev:Det lyder mærkeligt at rabatten ikke gælder Panerai.. Så vidt jeg er bekendt gælder rabatten alle produkter når man har tilmeldt sig ordningen. Andet giver umiddelbart ingen mening, - og bliver svært gennemskueligt. Icon_rolleyes
Helt enig, men der var ingen tvivl, da jeg ringede. De var ganske klare i spyttet; medlemsskab af forbrugsforeningen giver 9 pct rabat på visse produkter, men IKKE Panerai Icon_e_surprised Icon_rolleyes
Svar
Det er så en klar overtrædelse af forbrugsforeningens regler for medlemsskab.......

Mikael
Svar
Jeg har set et Deepsea fra 2008 med danske papirer til Kr 46.000,- på en dansk salgsside i dag !
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Jeg takker for svarerne. Med billigt mener jeg 45-50k
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)