Omega DeVille
#1
Hej er ny bruger og lidt nysgerrig da jeg er kommet i besiddelse af velholdt Omega DeVIlle automatic årg. 1969 (orginal kasse og garantibevis) reg. nr. er 711 BA 151010 (18 kt)
kan nok ikke nænne at sælge pragtstykket, men vil gerne have en ide om hvad det ca. er værd i handel og vandel. Kan I hjælpe? Venlig hilsen stig Markussen lykkelig ejer
Svar
#2
Velkommen til, Stig Icon_e_smile

Det lyder, som et dejligt ur, du er kommet i besiddelse af !!

Jeg tror, at du er nødt til at uploade nogle billeder - når det handler om vintage, så er standen altafgørende. Samtidig vil billederne kunne vise, om uret og alle dets dele er originale.

Skarpe nœrbilleder af kasse, skive/visere, krone, lœnke, bagkasse, urvœrket med kaliber og serienummer + indersiden af bagkassen med ref.nr. ville vœre optimalt. Mindre kan naturligvis også gøre det, men det er den slags billeder, som en seriøs køber under alle omstœndigheder ville forlange.

Med disse billeder, så garanterer jeg for, at der findes adskillige herinde, der vil kunne hjœlpe dig Icon_e_wink
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
#3
stig markussen Skrev:Hej er ny bruger og lidt nysgerrig da jeg er kommet i besiddelse af velholdt Omega DeVIlle automatic årg. 1969 (orginal kasse og garantibevis) reg. nr. er 711 BA 151010 (18 kt)
kan nok ikke nænne at sælge pragtstykket, men vil gerne have en ide om hvad det ca. er værd i handel og vandel. Kan I hjælpe? Venlig hilsen stig Markussen lykkelig ejer

Det kommer jo helt an på standen, men det er jo godt at der er original kasse og papirer.

Jeg kan ikke finde uret i Omegas database. Der er en 151.0009 og dit burde hedde 151.0010 i basen, men det er der ikke.

Måske kunne du poste et par fotos af uret. det ville hjælpe rigtig meget.

vh Baun
Svar
#4
Hej Stig.

Har fundet et ur der umiddelbart ser ud til at matche de info du giver:

Se på side 4 auktionsnummer nr 77, i dette katalog fra Kaplans:
http://www.kaplans.se/Kaplans/Rapporter/...uktID=1121

Der står: Omega Deville, automatik, cal 711, refnr 151010, 18 karat og fra ca 1967.

Ligner det dit ur?

Ps: Giver de andre ret: Billeder er altid at foretrække.
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)