eftersyn/service eller ej
Baun Skrev:Jeg har gode erfaringer med Krognos.

Krognos og hans datter laver fin service på ure. God behandling og rimelige priser.

vh Baun
Også jeg, men lige nu ligger han lidt underdrejet. Det store vandmængder i københavn for ca 10 dage siden, fylde deres butik op til noget nær fortovshøjde og det er jo godt for en kælderbutik. Det gik ud over standure og al den slags, mens reperationer generelt klarede sig. De skal nok snart være up-to-date, men har nok liiiiidt længere leveringstid lige nu
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
hannover_dk Skrev:
Baun Skrev:Jeg har gode erfaringer med Krognos.

Krognos og hans datter laver fin service på ure. God behandling og rimelige priser.

vh Baun
Også jeg, men lige nu ligger han lidt underdrejet. Det store vandmængder i københavn for ca 10 dage siden, fylde deres butik op til noget nær fortovshøjde og det er jo godt for en kælderbutik. Det gik ud over standure og al den slags, mens reperationer generelt klarede sig. De skal nok snart være up-to-date, men har nok liiiiidt længere leveringstid lige nu
vh
Hej Hannover

Hvorfor er det godt for en kælderbutik, at få vand op i fortovshøjde. Icon_question

MVH Peter
İmage
Svar
peter Skrev:Hvorfor er det godt for en kælderbutik, at få vand op i fortovshøjde. Icon_question

MVH Peter
Godt du er vågen, der skulle naturlivis stå IKKE godt sorry
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)