Min første "Japser"
@DJmon - tak for de gode ord - og navnlig formuleringen: De skal også være solide da deres størrelse og udformning faktisk tit er skyld i alle de tæsk de får Icon_rolleyes klumpet og høje.

Her til aften, har jeg med vemod siddet og vendt og drejet uret. Det er et mageløst ur, med alle de features og funktionalitet jeg ønsker. Og et flot designmæssigt udtryk IMO.
Som jeg også har skrevet, det fungerer med en ubønhørlig konsekvens og akkuratesse - men om vi kan forliges i arbejdssituationen, som var hele sagens "humle" - det kan vi ikke.

Læser man i specikikationerne for MTG-1000 på Casio's side - fremgår den imponerende ydelsesprofil; men også de "oppulente" dimensioner.
Der tror jeg du har ret i, at disse ure - med al deres polstring, fendere, buffere, knaster og fremspring, der skal beskytte dem - egentligt "selvforskyldt bliver banket ind i alverdens faste genstande".

Nå! jeg ærgrer mig slet ikke, sagde drengen, der sad og græd. - Joepete er jo kommet med et forløsende forslag, som jeg vil forfølge.

Med venlig hilsen - Geodoc
Svar
Jeg ser frem til at høre, om du lander den Edifice, Torben Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)