Mit første seamaster
#1
Så har jeg fået mit første seamaster og tænkte om der var nogle kloge mennesker herinde der kunne fortælle mig lidt mere om det, jeg kan på papirene se det er solgt første gang i 1997.

Er det den model man kalder Bond udgaven??

De stifter der sidder i lænken er lidt trætte og skal skiftes, er der nogen der ved hvor man kan få gjort det billigt i nordsjælland??
Svar
#2
Hej og velkommen til!

Det "rigtige" Omega Bond-ur er 2541.80.00 som er quartz.....dette findes også som automatisk (2531.80.00) - begge er udgået af produktion.

Det nye "Bond-ur" er med cal. 2500 og hedder 2220.80.00

Jeg ved ikke med Nordsjælland, men ellers er der flere AD'er i Københavns-området!

Kan nu ikke helt forstå at de skulle være slidte allerede?

Hvor har du købt uret????
"It's better to have a need-not, than to need a have-not" Icon_cool

IMHO
John
Seiko MM300 + "Atlas"
Omega 2xSpeedmaster + 2xSeamaster
Looking for: Fundings


Svar
#3
Jeg har lige kigget på id kortet som siger 2541.80.00 så det er altså Bond udgaven Icon_mrgreen

Jeg har selv taget et par led af og syntes ikke jeg kan få dem til låse særlig godt igen så jeg må havde fat i der kan.

Jeg har købt det privat og kunne godt forestille mig det skal skiftes til et der er lidt nyere med automatisk værk men i samme udgave..
Svar
#4
joe1 Skrev:Jeg har lige kigget på id kortet som siger 2541.80.00 så det er altså Bond udgaven Icon_mrgreen

Jeg har selv taget et par led af og syntes ikke jeg kan få dem til låse særlig godt igen så jeg må havde fat i der kan.

Jeg har købt det privat og kunne godt forestille mig det skal skiftes til et der er lidt nyere med automatisk værk men i samme udgave..
Du har nok misset "låseringene" som skal på stifterne - og så kan de falde ud. En hver Omega mand/butik kan sætte nye i vil jeg mene
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)